آرمان ولایت

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

آرمان ولایت

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

آرمان ولایت

هاتگرام و طلاگرام ۲ فیلترشکن داخلی

شنبه, ۲ تیر ۱۳۹۷، ۰۶:۱۶ ق.ظ

#جبهه_اقدام

🔹 خرم آبادی، دبیر کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه:

♦ هاتگرام و طلاگرام ۲ فیلترشکن داخلی با مدیریت واحد هستند که بطور غیرقانونی و برخلاف دستور قضایی با امکانات وزارت ارتباطات دسترسی کاربران ایرانی را به شبکه اجتماعی فیلتر شده تلگرام فراهم  می‌کنند.

♦ به نظر می‌رسد یکی از عللی که مدیر تلگرام به فیلتر آن در ایران اعتراض نکرد، این است که برخی از مسئولان فضای مجازی کشور اجازه دادند هاتگرام و طلاگرام فیلتر تلگرام را دور بزنند و مانع از مهاجرت ۷۰ درصد کاربران ایرانی به پیام رسان‌های داخلی شوند.

♦ اگر امکانات و پهنای باندی که در اختیار هاتگرام و طلاگرام گذاشته شده به پیام رسان‌های داخلی داده شود، قطعا آن‌ها خدماتی بهتر از تلگرام به مردم عرضه خواهند کرد.

♦ در حال حاضر علی‌رغم اینکه امکان جایگزینی کامل پیام رسان‌های داخلی به جای تلگرام وجود دارد برخی از مسئولان فضای مجازی کشور نگاه مأیوسانه به توان داخلی دارند و در نتیجه به جای برنامه‌ریزی برای قطع ید کامل تلگرام هنوز به دنبال رونق فیلتر شکن‌های داخلی مانند طلاگرام و هاتگرام هستند.

جبهه اقدام انقلاب اسلامی

sapp.ir/jebheeqdam

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۰۲
انتظار ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی