آرمان ولایت

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

آرمان ولایت

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

آرمان ولایت

۲۹ مطلب در آبان ۱۳۹۵ ثبت شده است

وبلاگ فاطمیون ایستاده اند در یادداشتی بیان داشت:


همان طور که از سخنان حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری نمایان است و هر عقل سلیم آن را تایید می کند، هر جایی که یک شخص مؤمن و مسلمان مورد ظلم و ستم واقع شود و آبرو و جان و مال او به خطر افتد این حق را دارا است که از حاکمان و سردمداران آن نظام و کشوری که در آن زندگی می کند، حق خود را مطالبه نماید و افرادی که به عنوان مسئول و قانون گذار در این کشور خدمت می کنند، وظیفه شرعی و قانونی دارند که به مطالبات و شکایات مردم رسیدگی کرده و مشکلاتشان را حل بنمایند.

حال بحث بنده در مورد برخی شبکه های به اصطلاح اجتماعی در فضای مجازی، علی الخصوص تلگرام می باشد. آمارها نشان می دهد حدود 23 میلیون نفر ایرانی کاربر، این نجس افزار صهیونیستی می باشند و در این فضا تنفس می کنند و همچنین آمار نشان می دهد که حدود 8 میلیون از کاربران ایرانی در کانال های مستهجن و فاسد این شبکه ضد اجتماعی مشغول فعالیت هستند که اکثر آنها را جوانان تشکیل می دهند. اگر کسی غیرت دینی داشته باشد باید از این آمار به خود بلرزد.


۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۳۰ آبان ۹۵ ، ۰۷:۳۳
انتظار ...

تمام عکس نوشته ها از وبلاگ منهاج  می باشد.


۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۳۰ آبان ۹۵ ، ۰۷:۲۶
انتظار ...

تمام عکس نوشته ها مربوط به وبلاگ صبهای حق می باشد.



۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۹ آبان ۹۵ ، ۰۸:۴۲
انتظار ...

تمام عکس نوشته ها از وبلاک مجاهد313 می باشد.

http://vmojahed313.blog.ir/


۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۸ آبان ۹۵ ، ۰۸:۰۵
انتظار ...

وبلاگ کیمیایی شدن هنر توست در یاداشتی بیان داشت:


گذشت زمان بر آنها که منتظر می مانند، بسیار کند، و بر آنها که می هراسند، بسیار تند و بر آنها که زانوی غم در بغل می گیرند، بسیار طولانی تر، و بر آنها که بر سرخوشی می گذرانند، بسیار کوتاه است. اما برای آنها که در راه عدالت قدم و قلم می زنند نه زمان و نه مکان مطرح نیست، زیرا آنها به ابدیت وصل هستند.

خدای حکیم در قرآن کریم می فرماید: و لن یجعل الله للکافرین علی المؤمنین سبیلا ( سوره نساء 141)

همانگونه که از آیه معلوم می شود کلمه "سبیل" معنای عموم می دهد لذا آیه هرگونه استیلاء و سلطه کافران بر مؤمنان را نفی می کند. یعنی کافران وجبهه کفر از نظر سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و از هیچ نظر نباید بر جبهه ایمان و مؤمنین سلطه داشته باشند.

این امر و فرمان خداست که مؤمنان حقِ پذیرفتن سلطه و سیطره کفر و کافران را ندارند زیرا سلطه پذیری نشانه نداشتن ایمان است. پس باید کاری کرد تا کفار و جبهه کفر، از سلطه حقیقی و مجازی بر مؤمنان برای همیشه مأیوس شوند.

هر طرح، برنامه و فضائی که راه نفوذ جبهه کفر را بر مسلمانان باز کند حرام است.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۶ آبان ۹۵ ، ۰۷:۵۲
انتظار ...

إِنَّ فِرْعَوْنَ عَلا فِی الْأَرْضِ وَ جَعَلَ أَهْلَها شِیَعاً یَسْتَضْعِفُ طائِفَةً مِنْهُمْ یُذَبِّحُ أَبْناءَهُمْ وَ یَسْتَحْیِی نِساءَهُمْ إِنَّهُ کانَ مِنَ الْمُفْسِدِینَ «آیه 4 سوره مبارکه قصص» همانا فرعون در سرزمین (مصر) سرکشى کرده و مردم آنجا را فرقه فرقه نموده است، گروهى از آنان را به زبونى و ناتوانى کشانده، پسرانشان را سر مى‌برد و زنانشان را (براى کنیزى) زنده نگه مى‌دارد. به راستى که او از تبهکاران است.

امروزه دشمن برای رسیدن به اهداف پلید خود از جنگ نرم استفاده می‌کند. او با استفاده از ابزار رسانه مانند اینترنت، ماهواره و فضای مجازی و علی الخصوص از طریق شبکه ‌های ضد اجتماعی و نفوذ در میان ملت‌ ها و دولت ‌ها به اهداف استعماری و استکباری خود جامه ی عمل می ‌پوشاند. فضای مجازی و به دنبال آن شبکه‌ های ضد اجتماعی و صهیونیستی یکی از بهترین فرصت‌ ها برای جاسوسی و تخلیه اطلاعاتی ملت‌هاست.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۶ آبان ۹۵ ، ۰۷:۱۹
انتظار ...



۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۵ آبان ۹۵ ، ۰۷:۳۵
انتظار ...

وبلاگ طوفان نرم در یادداشتی بیان داشت:


یکی از بزرگترین و مهمترین وظایفی که برادران دینی و مسلمان برعهده یکدیگر دارند این است که نقاط ضعف و مشکلات یکدیگر را به هم گوش زد کنند تا آن مشکل و منکر برطرف و صفات حسنه و نیک جایگزین آن شود.

اهمیت  این مسئله تا جایی است که مقام معظم رهبری امام خامنه ای (حفظه الله) در دیداری با دانشجویان فرمودند: "این روحیه مطالبه گری و انگیزه برای خواستن و فکر کردن و پیشنهاد دادن و انتقاد کردن مطلوب است." (1/5/1393)

 پس مطالبه _یعنی امر به معروف و نهی از منکر مسئولان_ نه تنها بد نیست بلکه مطلوب و مورد پسند بزرگان دینی ما می باشد و مسئولین هم باید با جان و دل پذیرای انتقادات ما جوانان باشند.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۲ آبان ۹۵ ، ۰۸:۱۵
انتظار ...

وبلاگ منهاج در یادداشتی بیان داشت:

"من بارها گفته ام از آن روزی باید ترسید که جوان ما، دانشجوی ما در دانشگاه انگیزه طرح مسأله، طرح سوال و درخواست نداشته باشد. همه همت ما باید این باشد این روحیه مطالبه، خواستن و مدعا داشتن در زمینه های گوناگون را در نسل جوان کشورمان – بخصوص جوان علمی– گسترش دهیم. اگر این شد ممکن است به همه آن مطالبات نتوان پاسخ داد کما این که در کوتاه مدت همین جور هم هست؛ به همه مطالبات در کوتاه مدت یقینا نمی شود پاسخ داد ظرفیت ها محدود است. لیکن یقینآ آینده خوب و یک افق روشن با چنین مطالباتی جلوی چشم است.1"

همان طور که می دانید یکی از ارکان اساسی هر کشور استقلال است که متاسفانه برخی کشور ها خود باخته شده و تحت استعمار غرب درآمده اند. بحمدالله جمهوری اسلامی ایران تا کنون سعی داشته این گونه نباشد و نیست البته برخی در عمل استقلال کشور را زیر سوال برده اگر چه به زبان نمی آورند.

 

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۹ آبان ۹۵ ، ۰۹:۱۳
انتظار ...




۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۹ آبان ۹۵ ، ۰۷:۱۹
انتظار ...