آرمان ولایت

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

آرمان ولایت

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

آرمان ولایت

۱۲ مطلب در آبان ۱۳۹۷ ثبت شده است


امام خامنه ای:

دشمن به‌طور کامل در مقابل ما فعّال است. ما باید در مقابله‌ی با موانع، این راه را طی کنیم؛ این [کار] شرایطی دارد. گام اوّل برای اینکه بتوانیم این راه را درست طی بکنیم، این است که وجود و حضور دشمن را حس کنیم. آن روشنفکرنمای راحت‌طلب و ریاکار و منافق که اساساً دشمنی آمریکا را انکار میکند و این دشمنی را نمیفهمد و نسخه‌ی تسلیم در مقابل آمریکا را برای ملّت و دولت مینویسد، مرد این میدان نیست؛ اگر عامل دشمن نباشد، حدّاقل مردِ میدانِ مهمّ پیشرفت کشور نیست. بنابراین گام اوّل، احساس حضور دشمن و وجود دشمن است. تا انسان نداند که دشمن در مقابل او است، برای خود حِرز و حفاظ و سنگر به وجود نمی‌آورد و سلاح لازم را در دست نمیگیرد. امام خامنه ای ۹۷/۷/۱۲

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ آبان ۹۷ ، ۱۴:۱۵
انتظار ...


اینکه این جشن مبتذل چگونه شکل گرفته و از چه سالی و با چه هدفی و از چه کشورهایی شروع شده و چه تغییراتی کرده بماند!!! اما آنچه که امروزه در حال اجراست اینکه ده‌ها سال است که هالووین، به جشنی برای پرستش شیطان، مضحکه کردن ادیان، بی‌قیدی تام جنسی، مصرف موادمخدر و افراط در مشروبات الکلی و... تبدیل شده و بدتر از همه اینکه بیشترین تمرکز روی کودکان معصوم گذاشته شده!!!

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ آبان ۹۷ ، ۱۴:۰۴
انتظار ...


آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در تاریخ ۲۰ مهرماه سال جاری در برنامه ای از سیمای جمهوری اسلامی اعلام کردند: در تهران با دوروف دیدار داشتم، این چیز پنهانی نیست. ایشان در زمان دیدار با مدیر تلگرام عضو هیأت‌مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت بوده که به‌ عنوان مذاکره‌کننده با پاول دوروف، انتخاب شده بود. در این دیدار قول و قرارهایی با تلگرام گذاشته می شود که تلگرام به هیچکدام آنها عمل نکرده است. جناب وزیر! ماجرای حمایت‌های پیدا و پنهان از تلگرام چیست؟ چه توافقاتی میان دولت و تلگرام صورت‌گرفته که این پیام‌رسان توانست در مدت کوتاهی رقبای خود را کنار بزند و نخستین انتخاب مردم ایران شود؟ چه کسانی می‌خواستند تلگرام یکه‌تاز میدان ایران شود؟ آیا تلگرام نیز به قول و قرار های خود عمل کرد؟!!

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ آبان ۹۷ ، ۰۹:۵۷
انتظار ...



۵ پیام رسان بومی از گردونه حمایت حذف می‌شوند

حمید فتاحی معاون وزیر ارتباطات گفت: با انتخاب مرکز ملی فضای مجازی، پنج پیام رسان بومی از میان هفت پیام رسان فعلی، از گردونه حمایت حذف و حمایت از دو پیام رسان دیگر ادامه می یابد.

 وی افزود: در حال حاضر به دلیل عدم اقناع افکار عمومی، مراجعه مردم به پیام رسان های داخلی کمرنگ است و شتابی که باید داشته باشد وجود ندارد و اقبال عمومی به سمت این شبکه ها کم است...

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ آبان ۹۷ ، ۱۳:۵۹
انتظار ...


 امام خامنه ای: آنچه ما از مجموع معارف قرآنی استفاده میکنیم و درمی‌یابیم، این است که مطالبه‌ی اسلام از مسلمین، ایجاد نظام اسلامی به‌نحو کامل است؛ مطالبه‌ی اسلام، تحقق کامل دین اسلام است. این آن چیزی است که انسان در مجموع آن را احساس میکنددین حداقلی و اکتفای به حداقل‌ها، از نظر اسلام قابل قبول نیست؛ ما در معارف خودمان چیزی به ‌عنوان دین حداقلی نداریم، بلکه در قرآن کریم در موارد متعددی اکتفای به بعضی از تعالیم دینی دون بعضی، مذمت شده است "اَلَذینَ جَعَلُوا القُرءانَ عِضین" یا آیه‌ی شریفه‌ی "وَ یَقولونَ نُؤمِنُ بِبَعضٍ وَ نَکفُرُ بِبَعض" که مربوط به منافقین است، اشاره‌ی به همین است.۱

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ آبان ۹۷ ، ۰۹:۵۵
انتظار ...

حکایت این است:

از یک معتاد بافورش را بگیرید داد و بیداد میکند...!!!برخی تلگرام صهیونیستی برایشان اینگونه بود...
راه دزدی دزد را سد کنید عصبانی میشود...!!!برخی تلگرام صهیونیستی برایشان اینگونه بود...

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ آبان ۹۷ ، ۱۳:۵۵
انتظار ...

توافقنامه نافرجام پاریس/به نفع اروپا؛ مغایر اسناد بالادستی کشور

توافقنامه پاریس (NDC) با اسناد بالادستی کشور ازجمله قانون اساسی و سیاست‌های کلی نظام مغایرت دارد.بند ۱ و ۲ ماده ۴ این توافقنامه نیز خلاف بند ۱۳ سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی است.

 ظاهرا این موافقت نامه ابزار کشورهای فاقد منابع نفت و گاز به ویژه اروپا است تا از طریق یک مسیر سیاسی، امکان استفاده از منابع نفت و گاز را برای کشورهای دارنده این منابع از بین ببرند...

 اخیراً کشور امریکا که دارای منابع نفت، گاز و زغال‌سنگ است، این توافق را موجب از بین رفتن فرصت‌های شغلی فراوان ارزیابی کرد و با هدف تأمین منافع ملی و ایجاد اشتغال خود، از آن خارج شد. در این شرایط کشورهای اروپایی حامی این توافق که خود فاقد منابع نفت و گاز هستند قصد دارند تا با ادعای گرم شدن زمین توسط دی‌اکسید کربنِ انسان‌ساخت، استفاده از منابع نفت و گاز را از کشورهای دارنده این منابع بگیرند و هزینه پیشرفت این کشورها را افزایش دهند.
روسیه نیز فعلا قصد پیوستن به این لایحه را ندارد..
بخوانید: mehrnews.com/news/4436578

 

گربه دستش به موش نمی رسید میگفت پیف پیف بو میده..

 

خدایا به مسئولان ما عقل و ایمان، و به ملت ما هشیاری و بصیرت عنایت کن...

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ آبان ۹۷ ، ۰۹:۵۲
انتظار ...

وزیر ارتباطات:

دسترسی به اینترنت در دنیا رییس ندارد که بگوییم آمریکا رییس اینترنت است و اینترنت ایران را قطع می‌کند.
آمریکا فقط می‌تواند دسترسی به خدمات را محدود کند.
اما در حوزه خدمات و سرویس‌ها، آمریکا با تحریم برخی دسترسی ها به خدمات به کسب و کار جوانان ما لطمه زد و ممکن است این تحریم ها تشدید شود.
جای نگرانی برای قطع شدن اینترنت ایران نیست.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ آبان ۹۷ ، ۰۹:۵۱
انتظار ...


دنیا یعنی چه؟
اصلاً دنیا یعنی چه؟ یعنی پول، یعنی خانه، یعنی شهوت، یعنی مقام، یعنی اسم و شهرت، یعنی پست و مسؤولیت، و یعنی جان. اگر کسانی برای حفظ جانشان، راه خدا را ترک کنند و آن‌جا که باید حق بگویند، نگویند، چون جانشان به خطر می‌افتد، یا برای مقامشان یا برای شغلشان یا برای پولشان یا محبّت به اولاد، خانواده و نزدیکان و دوستانشان، راه خدا را رها کنند، اگر عده‌ی این‌ها زیاد باشد آن وقت دیگر واویلاست. آن وقت حسین‌بن‌علی‌ها به مسلخ کربلا خواهند رفت و به قتلگاه کشیده خواهند شد. آن وقت، یزیدها بر سرِ کار می‌آیند و بنی‌امیّه، هزار ماه بر کشوری که پیغمبر به وجود آورده بود، حکومت خواهند کرد و امامت به سلطنت تبدیل خواهد شد، امامت به سلطنت تبدیل خواهد شد!

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ آبان ۹۷ ، ۰۹:۵۳
انتظار ...

ترامپ: آمریکا زرادخانه هسته ای خود را توسعه می دهد

رئیس جمهور آمریکا به مقامات چین و روسیه هشدار داد «تا زمانی که آنها سرعقل نیایند»، واشنگتن قصد دارد زرادخانه هسته ای خود را توسعه دهد.

کاش در خبرها میخواندیم "تا آمریکا و دوستان صهیونیستی اش سر عقل نیایند و دست از سر ملت های مظلوم برندارند "ایران همچنان به موشکباران تلاویو و حیفا ادامه میدهد..."

 

#بصیرت
#انتخاب_درست
#نمایندگان_دلسوز_و_امین
#رئیس_جمهور_خادم_و_مؤمن

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ آبان ۹۷ ، ۰۹:۵۰
انتظار ...