آرمان ولایت

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

آرمان ولایت

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

آرمان ولایت

خاطرات طلبگی۳

سه شنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۶، ۰۷:۳۱ ق.ظ

قسمت_سوم

من درجا گفتم: خب اگه ما اونجا نباشیم، زمین طراحی شده ی دشمن خالی می شه 🚶مثل نرم افزار "کوکو، واتس آپ" و خیلیای دیگه. 

بعد سوال کردم استاد شما مدیر تلگرام، پاول درروف را میشناسید؟؟؟ 

میدونید ایشون جزو همان گروههای بی دینیه که کارشون مسخره کردن خدا و پیامبران الهیه؟ 😠

 اینا معتقدند خدا به شکل رشته های ماکارونیه 🍝 و پیامبران الهی هم همه شیادند و جزو دزدان دریایی 🌊 هستند... و دائما هم کاریکاتورهای مسخره ای در مورد پیامبران میکشند... 🎨روی نقاشی کشتی حضرت نوح هم پرچم دزدان دریایی را کشیدند. 🚢

استاد و بچه ها با اشتیاق به حرفام گوش میکردن... 👩👨

کم کم دیگه با اعتماد به نفس بیشتر و با صدای بلندتری صحبت میکردم 🔊

ادامه دادم: تازه نخست وزیر رژیم غاصب صهیونیستی  "نتانیاهو" از پاول دروف تقدیر و تشکر کرده 🎁و اقرار کرده که تو دولت خبیث ما رو احیا کردی... 👺👹

بعد با صدای ارامتری گفتم: البته خبیث را من گفتم نه نتانیاهو... 😉

صدای خنده بچه ها بلند شد. 😄

  با علامت دست بچه ها را دوباره ساکت کردم ✋ و رو کردم به استاد و به حالت پرسشی و شمرده و آرام گفتم:

 راستی استاد! اگر براستی شمااا و امثال شما بزرگااااان به عنوان یه مبلغ 👳و روشنگر و هدایت کننده ی جوانان 🌞، آااااانقدر مفید هستید که باااااید در تلگرام حتماااااا بمونید...؟؟!!!

بعد سرعت صحبت کردنم را زیادتر کردم و گفتم:

 پس چرا همچنان داره تعداد کاربران تلگرام زیاد میشه و جرایم هم 48% افزایش پیدا کرده؟!! 📈و روزانه هم در حال افزایشه؟!! 📊

بعد رو کردم به بقیه بچه ها و ادامه دادم..

و چرا بی دینی بین جوانان و خانواده ها بیداد می کند؟!! 😕

 اگر واقعا این عزیزان که افسر جنگ نرم 💂 تو تلگرام هستن؛ می تونن فرزندان و شاگردان دبیرستانی خودشون را کنترل کنن، چرا اینقدر دایم نگرانید که مبادا بچه ها منحرف بشن؟!! ⛔

خب شما بزرگواران که تو تلگرام هستید و ازشون دارید مراقبت میکنید، 

دیگه چرا نگرانی؟؟؟؟!!!! 😏

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۱۲
انتظار ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی