آرمان ولایت

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

آرمان ولایت

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

آرمان ولایت

خاطرات طلبگی۲

دوشنبه, ۱۱ دی ۱۳۹۶، ۰۷:۲۹ ق.ظ


قسمت_دوم: 

دشمن با اطلاعاتی که از ما میگیره هر روز قدرتمندتر میشه.💪

و با استفاده از اونا بدترین فتنه ها و آشوبها را برنامه ریزی میکنه...💣

مثلا الان میدونه که فشار اقتصادی💶 زیادی رو مردم هست پس قطعا از این فرصت استفاده میکنه و براحتی یه آشوبی بپا میکنه...💀

استاد گفت: خب کل اینترنت بده و همین که شما وارد اینترنت شدید همه ی اطلاعاتتون در دست دشمن قرار می گیره.😏

منکه دیدم زمینه بحث کاملا محیا شده و استاد خودشون استقبال کردن یه کم جابجا شدم.

 گفتم: نههههه؛ ببینید استاد اگر دشمن صرفا با اینترنت به مقصود خودش رسیده بود، اینهمه هزینه نمیکرد و تلگرام، اینستاگرام، فیسبوک و توئیتر و... راه اندازی نمی کرد.👏👏👏👏

ما با عضویت در تلگرام و اینستاگرام و بقیه نرم افزارهای دشمن به او کمک می کنیم تا خیلی راحت به مقصود خودش برسه.👊

استاد گفت فرقی نداره اینترنت هم مال دشمنه.😕

به حالت پرسشی صدام را پایین اوردم و مودبانه و بسیار شمرده شمرده گفتم: استاد اگر ما تا زانو وارد لجن شدیم، حتما باید خودمون را با اراده ی خودمون تا گردن تو لجن فرو کنیم؟!!😟😧😶

همه بچه ها با دقت گوش میدادن و کسی کلمه ای صحبت نمیکرد.😎

استاد که جوابی نداشت بعد از چند ثانیه نگاه کردن به من، بحث را عوض کرد و گفت: خب دولت داره همه جوونها را خراب می کند. با هزار تومان اینترنت شبانه از شب تا صبح جوان های ما انواع فیلم های مستهجن و فاسد را دانلود می کنند این که از بودن در تلگرام هم بدتره.😖😤

گفتم: ااااااستاد جااان این یه بحث دیگه ای که من و شمای طلبه باید به سهم خودمون از دولت مطالبه کنیم و درخواست کنیم که اولا طبق فرمان حضرت آقا شبکه ی ملی اطلاعات را راه اندازی کنه✌. دوما این سایتهای دانلود عکس و فیلم های مستهجن را مسدود کنه✌... بدون شبکه ملی اطلاعات همینه دیگه، کنترل از دست ما و دولت کاملا خارج میشه.😬😈

و دوباره بحث برگشت به سمت تلگرام:❌❌❌❌

استاد که انسان بسیار منطقی بود و اصلا در بحث جدل نمیکرد و حرفهای من را تا حدودی قبول کرده بود گفت: من میدونم که تلگرام خیلی بده و خیلی آسیب داره اما چکارکنیم؟ مجبوریم؛ برای تبلیغ کردن لاجرم باید باشیم. اگر ما هم تو این فضا نباشیم که جوان های ما بدتر از این می شن.

من درجا گفتم:....

ادامه دارد، ان شاءالله

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۱۱
انتظار ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی