آرمان ولایت

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

آرمان ولایت

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

آرمان ولایت

مباحثه طلبگی۱

شنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۶، ۰۶:۱۸ ق.ظ

پرسش_و_پاسخ

#سید_مقداد_صادقی

⁉⁉⁉⁉⁉

حضور من در شبکه های صهیونیستی چه تاثیری داره؟ من یک نفر هستم در مقابل این سیل جمعیت😢

#پاسخ:

📚✒قرآن کریم می فرماید:

یومئذ یصدر الناس اشتاتا لیروا اعمالهم...

فمن یعمل مثقال ذرة خیرا یره...

ومن یعمل مثقال ذرة شرا یره...

سوره مبارکه الزلزلة آیات شریفه 6 تا 8...

بعدشما می فرمایید کار من حضور من در مقابل این 15 میلیون نفر دیده نمی شود😕...

اما قرآن کریم نمی فرماید باشد ولو کم ولو ناچیز ولو بی تاثیر(البته به زعم شما) هرچه باشد ذره اش محسوب نمی شود...

بلکه ذره هم حساب و کتاب می شود...😢

✏✏✏✏

ادامه پاسخ:

زیارت عاشوراء را بخوانیم...:

اللهم العن العصابة التی(الذین) جاهدت الحسین وشایعت و بایعت و تابعت علی قتله اللهم العنهم جمیعا...

اینجا فقط کسانی که جنگ کردند لعنت نشده اند...

بلکه همه کسانی که همراهی کردند و پیمان بستند و پیروی کردند هم لعن شده اند...

حالا ولو یک نفر از آنها چون گفته می شود...اللهم العنهم جمیعا...

❌تقویت دشمنان اسلام و مسلمین با نفس حضور چه رسد به فعالیت در جنگ افزارهای اینترنتی-صهیونیستی مثل تلگرام و اینستاگرام توسط هرکسی باشد به هر اندازه ای شایعت و بایعت و تابعت هست...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۱۱
انتظار ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی