آرمان ولایت

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

آرمان ولایت

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

آرمان ولایت

سوال3

چهارشنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۶، ۰۵:۵۸ ق.ظ

خب سرورها تو کشور خودشونه یا صاحب شبکه ملزم به قانون اون کشوره نه تلگرام که رسما به قوانین ما دهن کجی می کنه اما مثل برجام که نقض نمیشه قوانین ما هم نقض نمیشه!

✳✳✳

پاسخ:

حتی اگر مختص به شبکه های اجتماعی  آلمان باشد که (قاعدتا تنها این طور نیست...زیرا بعضی از شبکه ها در همه دنیا و بین کاربران فراگیر هستند)مسئله ی بسیار مهم این است که مسئولین کشور فوق الذکر نسبت به حقوق و فرهنگ شهروندان کشورشان حساس هستند...لذا ضمن ایجاد بستر مناسب برای راه اندازی شبکه ملی اطلاعات خاص خودشان به محتوی همه ی شبکه ها نظارت دقیق دارند تا جایی که قوانینی را وضع میکنند تا کمتر کسی فرصت سوء استفاده داشته باشد.

اما متأسفانه در کشور ما...با بیش از گذشت چهار سال از دستور مقام معظم رهبری مبنی بر احداث شبکه ملی اطلاعات، هنوز این پروژه به صورت عملیاتی وجود ندارد..و باز هم متاسفانه با وجود تاکیدات فراوان معظم له در جهت راه اندازی شبکه های اجتماعی بومی و حمایت از آنها...وزیر ارتباطات به دنبال انتقال سرور تلگرام است!!!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۰۴
انتظار ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی