آرمان ولایت

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

آرمان ولایت

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

آرمان ولایت

هک تلگرام

دوشنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۶، ۰۷:۱۴ ق.ظ
سوال کاربران👇👇👇
چرا امکان هک تلگرام وجود ندارد؟چه کسانی و در کدام کشورها می توانند تلگرام را کلا هک کنند؟آیا ساکنان کشورهایی که سرورهای تلگرام در آنجا قرار دارد؟
✅✅✅
پاسخ:
اولا امکان هک تلگرام به راحتی وجود دارد. چون این نرم افزار اوپن سورس است، امکان دستکاری و تغییر برنامه و به بیان دیگر به دست آوردن اطلاعات کاربران وجود دارد ؛ شاهد مثال ما نرم افزارهای تلگرام نارنجی، تلگرام فارسی، موبوگرام، آیبر و دیگر برنامه های مشابه تلگرام است که اگرچه نام های متفاوتی دارند ولی تماما بر روی سرور اصلی  تلگرام مستقر هستند. با مراجعه به صفحات حوادث روزنامه ها به دفعات دیده شده که شخصی در  ایران با استفاده از بعضی نرم افزارهای موجود و یا با دانستن "کمی کد نویسی" اقدام به هک پروفایل دیگران، اخاذی و یا اعمال خلاف قانون و شرع شده است. افراد زیادی هستند که قربانی هک پروفایل در تلگرام شده اند.
پس تلگرام بر خلاف ادعای صاحبانش قابلیت هک شدن دارد... حداقل در ایران به راحتی قابلیت هک شدن توسط عده ای سودجو و کلاهبر دار دارد!
ثانیا طریقه ی سرقت اطلاعات توسط صاحبان اصلی این نرم افزار که زیر مجموعه سازمان های مخوف جاسوسی هستند به طریقه ی دیگری است و نیاز به هک کردن ندارند!
✳✳✳✳
کانال روشنگری در فضای مجازی
http://sapp.ir/jebheeqdam
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۲۲
انتظار ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی