آرمان ولایت

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

آرمان ولایت

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

آرمان ولایت

خاطرات تبلیغی طلبه اقدامی ها:

چهارشنبه, ۶ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۶:۳۴ ق.ظ

خاطرات تبلیغی طلبه اقدامی ها:🌷


وسط جمعیت صداش را بم کرد و با یک اعتماد به نفس خاصی گفت: حاجی شما بیشتر درد دین دارید یا فلانی و فلانی و فلانی

تازه کسی شما را نمیشناسه، حداقل چند هزار نفر پای منبر فلانی و فلانی اشک می ریزند،

اینها نمی دونند تلگرام و اینستاگرام میدون دشمن هست، فقط شما می دانید؟

صحبتش که تمام شد گفتم برادر جان توئیتر و فیسبوک صهیونیستی هست یا نه؟ گفت بله

گفتم که توئیتر و فیسبوک جز نقش اصلی فتنه 88 بودند یانه؟ گفت بله

گفتم فتوای حرمت فیسبوک و توئیتر را دیدی؟گفت بله

گفتم قانون فیلتراین دو را دیدی؟ گفت بله

گفتم برادر این بزرگوارانی که اسم بردید الان در فیسبوک و توئیتر که هم منع قانونی و شرعی دارند عضو هستند...

بعد از اتمام منبر چندنفری با هم آمدند و حذف حساب کاربری کردند...

به راستی جاء الحق و ذهق الباطل✌✌✌


✳✳✳

کانال جبهه اقدام انقلاب اسلامی 

sapp.ir/jebheeqdam


نشر مطالب بدون لینک کانال اشکال شرعی دارد

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۰۶
انتظار ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی