آرمان ولایت

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

آرمان ولایت

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

آرمان ولایت

هدیه تلگرام و اینستاگرام!

سه شنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۷، ۰۶:۴۳ ق.ظ

امروزه فضای مجازی جامعه دیگری شده است یک جامعه دوم چه بخواهیم یا نخواهیم باید آن را جزء لاینفک زندگی خود بدانیم. 


عصر، عصر علم و تکنولوژی است و اگر در مورد مسائل روز آماده و مجهز نباشیم باخته ایم، فضای مجازی یکی از این تکنولوژی های تقریبا نوظهور است. اما اوضاع فضای مجازی و اینترنت در کشور ما چگونه است؟ اوضاع شبکه های اجتماعی خارجی _بهتر است بگوییم ضداجتماعی_ چگونه است؟
فساد آن تا چه لایه هایی از زندگی ایرانیان (ملت غیوری که دشمن با وجود استفاده از تمام توان خود تا کنون نتوانسته است او را در عرصه های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و جنگی از پای در بیاورد) را در برگرفته است که دادستان  کل کشور میگوید "اراده ای برای ساماندهی فضای مجازی وجود ندارد؟!!"۱
فساد در تلگرام و اینستاگرام این فحشاخانه های صهیونیستی غوغا کرده است.
 فضای مجازی و شبکه های اجتماعی تا جایی که باعث تبادل فرهنگ شوند مفید هستند و کسی منکر این قضیه نیست، اما اگر باعث تغییر فرهنگ شوند، به معنای تهاجم فرهنگی است!!
 در تبادل فرهنگی، هدف نابودی فرهنگ مقابل نیست. اما در تهاجم فرهنگی، هدف، تغییر فرهنگ است! به این معنا که یکی بر دیگری مسلط شود و مدام اهداف خود را به خورد دیگری دهد.
 اینستاگرام، تلگرام و دیگر شبکه های شیطانی تا کنون برای ما چه فوائدی داشته اند؟ و در مقابل از ما چه گرفته اند؟
آیا هدیه های تلگرام و اینستاگرام چیزی به غیر از ترویج فحشاء و فساد و رواج بی حیایی و بی عفتی بوده است؟!!
برنامه هایی چون، از هم پاشیدن کانون خانواده ها، ترویج قمار و ربا، گستاخ کردن جوانان و نوجوانان، آموزش های تروریستی و خرابکاری، طرح و نقشه های شوم فتنه و براندازی نظام و...  از کجا هدایت می شوند؟ آیا اینها همه از فوائد این شبکه های اجتماعی نیست!!!
چه اتفاقی افتاده است که دادستان کل کشور می گوید: "وقتی بعضی از این شبکه ها را در کارگروه مصادیق مجرمانه می بندیم و فیلتر میکنیم  میبینیم بعضی از آقایان صدایشان بلند میشود و ۶ وزیر به من نامه مینویسند و میخواهند که جلسه بگذاریم تا رفع فیلتر کنیم که من نرفتم زیرا میبینم در این جا شریک در جرم خواهم شد."۲
آقایان وزراء! چگونه می توانید شاهد غرق شدن و نابودی جوانان و نوجوانان هم وطن خود باشید اما همچنان سنگ این فحشاخانه های صهیونیستی را به سینه بزنید!!!
 در جایی که دادستان کل کشور در مورد این نرم افزارهای صهیونیستی می گوید: "تلگرام واینستاگرام بلا های زیادی برای مردم داشته است."۳ بهتر نیست شما به جای دست و پا زدن برای رفع فیلتر نجس افزاری چون توئیتر (شبکه ای که مقام معظم رهبری درفتنه ی ۸۸ صریحا حمایت آنها را از فتنه گران بیان کرده اند) باشید و جلسه بگیرید و نامه بنویسید و موضوع را رسانه ای کنید؛ به فکر رفع چالش ها و معضلات مهم جامعه از جمله بیکاری، گرانی و تورم، مشکلات مسکن، مشکلات فرهنگی و طلاق، مشکلات درمانی و دارویی  و... این ملت باشید؟؟؟

درخواست ما از دولت محترم این است که به فکر مسائل مهم مردم باشند که در راستای اهداف نظام جمهوری اسلامی است و نه تقویت اهداف شیطان های بزرگ و دولت های صهیونیستی.
 و هر چه سریعتر به فکر راه اندازی شبکه ملی اطلاعات که دستور موکد مقام معظم رهبری است باشید تا در پرتو عنایت خداوند متعال انقلاب اسلامی، همچنان در مسیر اصلی خود حرکت کند... ان شاءالله.
باقری

۱ ، ۲ ، ۳_  http://yon.ir/4fEru

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۲۰
انتظار ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی