آرمان ولایت

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

آرمان ولایت

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

آرمان ولایت

عقیده و امنیت در خطر نابودی

يكشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۷، ۰۷:۰۹ ق.ظ



 «وَقُلْ جَاءَ الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ کَانَ زَهُوقًا؛۱ و بگو حق آمد و باطل نابود شد آرى باطل همواره نابودشدنى است.»

بحث ضدامنیتی و ضددین بودنِ یک نرم افزار، گروه و تشکیلاتی که رسما خودشان را دشمن سرسخت یک ملت و نظام، معرفی می کنند؛ اهمیت بسیار بالایی دارد. وقتی دشمن خود در مورد مالک یک یا چند نرم افزار اعلام می کنند: "مارک زوکربرگ _مالک جوان فیس‌بوک، اینستاگرام و واتس اپ_ اولین یهودی تاثیرگذار در دنیاست" و نتانیاهو در مقابلش خم می شود و القابی چون "پسر خوب یهود و امید غلبه تفکر یهود بر جهان"، را به او داده اند، یعنی ما تبر را به ریشه خواهیم زد.

اینستاگرام چشمی مسلط بر جهان
پس از گذشت ده سال از ساخت فیس‌بوک _اولین دستاورد زوکربرگ_ تحلیلگران آمریکایی اذعان دارند که این نرم افزار به "سیا" کمک می‌کند تا بداند که افراد قصد دارند در چه مکانی و در چه زمانی دست به انجام چه کارهایی بزنند و باعث صرفه جویی در هزینه های سازمان "سیا"  شده است.

مطمئنأ این تحلیلگران در سال های آتی جملاتی بسیار گسترده تری در مورد اینستاگرام خواهند گفت: "قدرتمندترین ابزاری که توانستیم مردم را حتی در اتاق خواب هایشان کنترل کنیم."، "در جهت منافع صهیونیزم جهانی و دولت آمریکا برای از بین بردن حرکت های مقاومت و آزادی خواهانه در جهان با استفاده از این ابزار به پیروزی های بزرگی دست یافتیم."، "اعتقادات جوانان را به اسلام و خدا و مذهب نابود کردیم و آنچه را که مد نظر ما بود _شیطان پرستی و تقویت هوا و هوس_ را جایگزین کردیم"، " اینستاگرام چشمی مسلط بر تمام جهان، تمامی رفتارها و گفتارهای شما مقابل چشمان ماست" و...!

چگونه است که یک جوان یهودی-آمریکایی و عضو انجمن برادری یهودیان «آلفا اپسیلون پی» که البته خود را آتئیست (ضد خدا) می داند. می تواند با نرم افزارهای جاسوسی خود در فضای مجازی ما جولان دهد و هیچگونه عکس العملی در دولتمردان ما دیده نشود؟!!

این عجیب نیست که وزیر ارتباطات جمهوری اسلامی ایران، تمام هم و غمش، از فیلتر خارج کردن ابزارهای جاسوسی_صهیونیستی باشد؟!!

از یک طرف به دنبال از فیلتر خارج کردن توئیتر این ابزار نحسی که حضرت آقا مستقیمأ از فتنه گر بودن آن نام بردند؛ است! و از طرفی برای دور زدن فیلترینگ تلگرام فیلتر شکن های داخلی قوی را فعال می کند تا همه به راحتی وارد تلگرام صهیونیستی شوند!!! و از طرفی دیگر نیز هر چند وقت یکبار اعلام می کند که فیلتر اینستاگرام این فحشاخانهِ صهیونیستی، به هیچ وجه در دستور کار ما نیست! نام اینگونه رفتارها را اگر خیانت نگوییم چه باید بگوئیم؟!!

سهل انگاری شما مسئولان باعث شده تا این نرم افزارهای جاسوسی_تروریستی در کشور اسلامی ما از محبوبیت خاصی برخوردار شوند. بر اساس آخرین نظرسنجی ایسپا مرکز افکارسنجی دانشجویان، وابسته به جهاد دانشگاهی که در آذرماه ۹۴ انجام داده است، اینستاگرام بعد از تلگرام و واتس آپ سومین اپلیکیشن محبوب در بین شبکه­ های اجتماعی در ایران است.۲

دلسرد کردن مردم نسبت به جمهوری اسلامی و نابود کردن اعتقادات و ایمان آنان از اصلی ترین اهداف شوم دشمن است. اینستاگرام و تلگرام ابزارهایی قوی برای شستشوی مغزی قشر حزب اللهی است. با تلقین اینکه اسلام دست و پای شما را بسته و آزادی شما را محدود کرده و چشاندن لذت گناه به آنان کم کم اعتقادات آنان را کمرنگ کرده و با کمک ایادی سرسپرده داخلی و تحت فشارهای اقتصادی، باعث می شود تا سمپاشی های دشمن در این نجس افزارها تأثیر نهایی خود را گذاشته و افراد حکومت اسلامی را ناکارآمد دانسته و از آن دلسرد شوند و در نهایت خود از حکومت اسلامی و اجرای قوانین اسلام روبرگردانند!!!

وقتی حب دنیا در دل افراد قرار بگیرد به آسانی می توان آنان را از مسیر دین و اسلام منحرف کرد. ماجرای «ضحاک بن عبدالله » در نوع خود بی نظیر است، او که تا دقایق پایانی حماسه عاشورا در کنار امام حسین علیه السلام شمشیر زد و شماری از لشکریان یزید را از پای درآورد و از نزدیک شاهد صحنه مظلومیت خاندان رسالت بود، اما دنیا طلبی باعث شد تا بر عاقبت نیکوی خود پشت پا زند و خود را از فیض شهادت در رکاب سالار شهیدان محروم سازد!

دشمن در تلاش است تا این هدف را محقق کند یعنی در ضمن اینکه افراد، ظاهری اسلامی و ایمانی دارند در قلبشان اهداف مادی بسیار پررنگتر از اهداف معنوی باشد.

از این گونه حوادث در تاریخ بسیار بیان شده است که نشان از قدرت هوای نفس دارد. «مَا کَانَ اللَّهُ لِیَذَرَ الْمُؤْمِنِینَ عَلَىٰ مَا أَنْتُمْ عَلَیْهِ حَتَّىٰ یَمِیزَ الْخَبِیثَ مِنَ الطَّیِّبِ؛ خداوند هرگز مؤمنان را بدین حال کنونی که برآنید وانگذارد تا آنکه (با آزمایش خود) بدسرشت را از پاک گوهر جدا کند.»۳

خواهید دید که اگر صحبت فیلتر اینستاگرام جدی شود بسیاری از امت حزب الله ناخواسته با بهانه اینکه نباید زمین را برای دشمن خالی کرد و باید در آنجا حضور داشت و فعالیت کرد با فیلترینگ آن مخالفت خواهند کرد!!! چرا؟؟؟ چون دشمن برای نگه داشتن و کنترل کردن افراد انقلابی که نمی تواند اعتقادات آنان را از بین ببرد هم، حیله ها و نیرنگ های مختلف دارد از جمله اینکه اگر شما خارج شوید جوانان اینجا رها می شوند! و یا اگر خارج شوید زمین را کامل به دشمن واگذار کرده اید! و... در حالی که امام خامنه ای سال ها پیش فرمودند: «در زمین دشمن بازی نکنید چه ببرید چه ببازید به نفع اوست». این جمله را حاضریم هزاران تفسیر به رأی بکنیم اما به مضمون واقعی آن هرگز نیندیشیم!!! این همان به هدف رسیدن دشمن است.

شما ملت غیور و مقاوم و انقلابی ایران! با توکل به خدا، صبر و تقوی پیش گیرید و با خارج شدن از این ابزارهای جاسوسی دشمن دست او را از فکر و قلب و ایمان و زندگیتان کوتاه کنید و اجازه ندهید ملعبه دست ایادی نفوذی دشمن در داخل شوید. به زودی در مقابل امام عصر از ما سؤال خواهد شد که برای یاری مولا چه کرده اید؟ با نایب بر حق او چگونه رفتار کردید؟ تا چه اندازه سرتسلیم در برابر فرمان او داشتید؟ چرا او را تنها گذاشتید و به اما، اگر و ولی های خود پرداختید؟ آیا براستی فکر می کردید از او بهتر می فهمید؟

«وَلَا یَحْسَبَنَّ الَّذِینَ کَفَرُوا أَنَّمَا نُمْلِی لَهُمْ خَیْرٌ لِأَنْفُسِهِمْ ۚ إِنَّمَا نُمْلِی لَهُمْ لِیَزْدَادُوا إِثْمًا ۚ وَلَهُمْ عَذَابٌ مُهِینٌ؛ آنان که به راه کفر رفتند گمان نکنند که مهلتی که ما به آنها می‌دهیم به حال آنان بهتر خواهد بود، بلکه آنها را (برای امتحان) مهلت می‌دهیم تا بر گناه و سرکشی خود بیفزایند، و آنان را عذابی خوارکننده است.»۴

اتابکی

 

۱_ ﴿اسراء ۸۱)

۲_ http://gerdab.ir/fa/news/19105

۳_ آل عمران ۱۷۹

۴_ آل عمران ۱۷۸

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۱۴
انتظار ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی