آرمان ولایت

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

آرمان ولایت

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

آرمان ولایت

اینستاگرام مسلخ حیا و عفت

پنجشنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۷، ۰۲:۳۷ ب.ظ



 آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری  اطلاعات: "فیلترینگ  اینستاگرام از سال ۹۲ مطرح شده است"!!!

#همه_رقصنده_ایم،
 #چهارشنبه_های_بدون_حجاب، 
#حجاب_اجباری،
 #چهارشنبه_های_بدون_اجبار،
 #دختر_خیابان_انقلاب،
#شیر_و_خورشید، 
#اعتراض_آزادی_آزادگی، 
#رقص_جرم_نیست، 
#برقص_تا_برقصیم،
 #آتنا_دائمی_در_خیابان_می_رقصد. 
اینستاگرام: صفحات رنگارنگ با موضوعات متفاوت، هر شخصی می تواند برای خود یک یا چند صفحه داشته باشد و هر مطلبی هم درون آن قرار دهد بدون محدودیت.

صفحاتی پر از هشتک#، که برخی از آنها اعتراضی، برخی تبلیغاتی و برخی ترویج آلودگی و فحشا است  که با زدن بر روی هر یک از این هشتک ها می توان سریع تر به صفحه مورد نظر رسید (نمونه هایی از آخرین هشتک ها در ابتدا آورده شده است). 


 صفحات را بالا و پایین می کنم هر چیزی را که نباید چشمانم ببیند می بیند، زنان برهنه و نیمه برهنه ی  وطنم، تبلیغات تن فروشی، وسایل و ابزار جنسی، آموزش انواع رقص،  آموزش انواع آرایش های زنانه و مردانه، فروش لباس های تحریک آمیز جنسی، تبلیغ لباس ها توسط زنان ایرانی برای فروش بیشتر، تبلیغ تجمل گرایی، کلیپ هایی با محتوای مستهجن و غیر اخلاقی و... تنها در مدت یک ربع صفحه گردی در این دنیای مجازی آلوده به فحشا (شاید هم بدتر از فحشا). 
 
 آقای وزیر فیلترینگ این فحشاخانه سال ۹۲ مطرح شده و هنوز کاری انجام نمی شود؟! چرا؟؟؟!!!
چرا باید چنین شبکه اجتماعی در کشور اسلامی مثل ایرانِ شیعی که پرچمدار و مدعی حکومت اسلامی_ولایی است، فعال باشد؟!!
 جوانان و نوجوانان ما چرا باید در چنین فضاهایی وقت گرانبهای خود را تلف کنند؟!! این شبکه اجتماعی با کدامین فرامین اسلامی تطابق دارد که هر روز به تعداد کاربران آن در ایران اضافه می شود؟!!
 چگونه انسانی با فطرت پاک می تواند حتی یک لحظه در این فضا وارد شود و در برابر حق تعالی سر خود را بالا بگیرد؟!! 
 جامعه غیر اسلامی گویی در دنیای موازی با جامعه اسلامی در این شبکه اجتماعی به سمت جلو حرکت می کند و تمامی خط قرمز های الهی را در می نوردد و تمامی مسئولین گویا در خواب غفلت به سر می برند!!!
 شاید هم خود را به خواب زده اند!!!
 شاید اتلاف وقت و هرزه گری های کاربران برای آنها سودمند باشد تا کسی احوال اقتصاد، سیاست، خرابکاری‌ها، باندبازی ها، دزدی ها و وطن فروشی ها و... را جویا نشود.
 سرگرم شدن قشر جوان و فعال به نفع دزدان و غارتگران تمام می‌شود و زمانی که این قشر به میانسالی برسند دیگر روح آنان آنچنان آلوده شده که چیزی به نام حق و حقیقت نمی شناسند لذا حالی برای مطالبه درخواست‌های قانونی هم نخواهند داشت!!! 
پس ای جوانان در این دنیای هرزه و آلوده غرق شوید تا دیگران به جایی برسد و این حداقل کاری است که می‌توانید انجام دهید تا دزدان و غارتگران پله های ترقی را بالا بروند و مسئولین نیز به وظایف خطیر خود نائل گردند!!!

پورموسوی


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۰۴
انتظار ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی