آرمان ولایت

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

آرمان ولایت

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

آرمان ولایت

نقش_اینستاگرام_در_نابودی_خانواده_و_جامعه

شنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۷، ۰۶:۲۱ ق.ظ

رسول گرامی اسلام (صلی الله علیه واله وسلم) فرمودند: «بین مردان و زنان نامحرم جدایی ایجاد کنید [تا با هم برخورد و تماس نداشته باشند]؛ زیرا هنگامی که آنان رو در روی یکدیگر قرار گرفتند و با هم رفت و آمد داشتند، جامعه به دردی مبتلا خواهد شد که درمان نخواهد داشت. »1


سیل همگانی شدن استفاده از شبکه های اجتماعی سرعت برگزاری پارتی های مختلط را به گونه ای افزایش داده که حتی شاهد پخش این مهمانی ها به صورت زنده در شبکه های اجتماعی نیز هستیم. زنان و دخترانی که در گذشته ای نه چندان دور حساسیت زیادی نسبت به انتشار عکس های بی حجاب خود در فضای مجازی داشتند، امروزه به شیوه ای جدید و از طریق اینستاگرام و یا شبکه های اجتماعی دیگر، زنده به پارتی های مختلط با هزینه های گزاف و ورودی های چند میلیونی، دعوت شده و فیلم و تصاویر آنها منتشر می شود.


مهمانی های مختلط ایرانی که مدل کپی شده از پارتی های غربی است از اواسط دهه هفتاد شمسی در ایران فراگیر شد، که اغلب آنها در باغ های حاشیه شهرها برگزار می شود. چرا که حاشیه ها امنیت بیشتری برای قانون شکنان دارد و افراد با آسودگی خاطر بیشتری می توانند به انواع معضلات و آسیب های اجتماعی دامن بزنند.


یکی از مصادیق آسیب های اجتماعی و عوارض منفی فضای مجازی وجود شبکه های ضد اجتماعی صهیونیستی مانند اینستاگرام، تلگرام، واتس آپ، توئیتر، فیسبوک و... است. که البته بخش زیادی از این آسیب ها از پارتی ها و مهمانی های مختلط نشأت می گیرد. در این مهمانی ها ارزش های دینی و ملی زیر پاگذاشته می شود و اعتقادات مذهبی جوانان از بین می رود.


 اینکه افراد بدون شناخت از وضعیت و نحوه برگزاری مهمانی ها در آنها شرکت می کنند، خود به نوعی آسیب زاست. اما به نمایش گذاشتن  مهمانی های مختلط در فحشاخانه (اینستاگرام) تهدیدی جدی برای خانواده ها بخصوص جوانان است؛ زیرا به تدریج باعث تغییر فرهنگ ملی و مذهبی می شود. فرهنگی که با دین و خون شهدا آغشته است...


 این گونه مراسمات (پارتی های مختلط) به دلیل همخوانی با تمایلات غریزی جوانان و نوجوانان به محملی برای تباه کردن روح و روان آنان تبدیل شده است.


افزایش رفتارهای پر خطر و شیوع بسیاری از بیماری های عفونی و خاص که بعضا مسری و کشنده اند؛ حاصل این مراسمات مختلط است و باعث ایجاد گرایش به فرهنگ غربی است.


 البته پرواضح است که هدف، کانون گرم و سالم خانواده های ایرانی است که از بزرگترین وجه تمایزات برجسته جامعه ایرانی با جوامع غربی است!!!


از دیگر عوارض حضور در اینگونه جشن ها و مهمانی های مختلط، به غیر از انشقاق خانواده تک روی، سرکشی، انحرافات اخلاقی و آلوده شدن به انواع بیماری های روحی_روانی_جسمی و سوء مصرف مواد مخدر، مشروبات الکلی و بسیاری موارد دیگر است؛ که با وجود تذکرات بسیار بزرگان و دلسوزان نظام و کشور، همچنان بخش هایی از جمعیت جوان کشور ادامه دهنده این راه هستند. راهی که رهاوردی جز سقوط و تزلزل زندگی های فردی، اجتماعی و خانوادگی در پی ندارد.

مسئولان محترم دستگاه های فرهنگی کشور! وظیفه سنگینی بر عهده شماست. شما با استفاده از رسانه ها باید خطرات و آسیب های ناشی از این میهمانی های مختلط را اطلاع رسانی کرده و با ساختن انواع فیلمها و مستندات کوتاه و بلند جوانان را از این خطر بزرگ آگاه کنید.


 و شما مسئولان دولتی که هم و غمی جز پول ندارید بزودی در دادگاه الهی به خاطر کمکاری و عدم انجام وظیفه و سوء استفاده از جایگاهتان در پیشگاه ملت و امام خود به مجازاتی سنگین محکوم خواهید شد...

چرا که شما با توجه به قدرتی که دارید می توانید به راحتی این پدیده های نوظهور غربی را کنترل و مدیریت کنید؛ اما ظاهرا طبق شواهد و قرائن، خود نیز موافق اینگونه پارتی ها هستید!!!

 مریم حدادی


 1_ بهشت جوانان، ص 468


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۲۳
انتظار ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی