آرمان ولایت

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

آرمان ولایت

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

آرمان ولایت

لجنزاری_غیرقابل_کنترل

شنبه, ۲ تیر ۱۳۹۷، ۰۶:۱۳ ق.ظ

"یا أَیُّهَا النَّبِیُّ قُلْ لازْواجِکَ وَ بَناتِکَ وَ نِساءِ الْمُؤْمِنینَ یُدْنینَ عَلَیْهِنَّ مِنْ جَلاَبِیبِهِنَّ ذلِکَ أَدْنى‏ أَنْ یُعْرَفْنَ فَلا یُؤْذَیْنَ وَ کانَ اللَّهُ غَفُوراً رَحیماً؛(احزاب 59) 

اى پیامبر! به همسران و دخترانت و زنان مؤمنان بگو: جلبابها [روسرى ‏هاى بلند] خود را بر خویش فروافکنند، این کار براى اینکه شناخته شوند و مورد آزار قرار نگیرند بهتر است (و اگر تا کنون خطا و کوتاهى از آنها سر زده توبه کنند) خداوند همواره آمرزنده رحیم است.

 این آیه در بیانی جامع به طور صریح دستور حفظ حجاب را ذکر می کند.

 مسئله حجاب و حدود آن از دیرباز میان زنان مسلمان از اهمیت خاصی برخوردار بوده است و حفظ آن یکی از مصادیق اخلاقی جامعه محسوب می‌شود.

حجاب بانوان مسلمان که نمادی از هویت جامعه دینی آنان را تشکیل می‌دهد به عنوان سنگر مستحمکی می‌ماند که راه هرگونه بی‌بندباری را در محیط اجتماعی و فرهنگی اسلامی می‌بندد.

دشمنان قسم خورده اسلام و مسلمین برای نابود کردن جوامع اسلامی بخصوص ایران شیعی، سعی در اشاعه فحشا و فساد در بین جوانان و نوجوانان را دارند. 

اولین قدم برای نشر فحشا و فساد، کمرنگ کردن حجاب و عادی سازی روابط دختران و پسران است. که در نتیجه، عفت، حیا و غیرت دینی نیز از بین خواهد رفت و جامعه به سمت بی بند و باری متمایل خواهد شد.

البته این پروژه سالیان زیادی ست که توسط دشمنان داخلی و خارجی در دست اجراست...!!! 

 اما امروزه با استفاده از ابزارهای ارتباطی و رسانه ای و شبکه های اجتماعی این کار سرعت بی سابقه ای یافته و تا حدود زیادی نیز به موفقیت رسیده اند...

 چرا که آنان بر خلاف مسئولین به خواب رفته ی ما، بیدارند و با استفاده از ابزارهایی چون نجس افزارهای صهیونیستی بخصوص فاحشه خانه اینستاگرام، ذائقه کاربران را شناسایی کرده سپس مرزهای عفاف و حجاب را فتح کرده و مفهومی به نام محرم و نامحرم را به کلی نابود کرده اند. 

در تعریف شبکه ضداجتماعی اینستاگرام همین بس که بگوییم: یک بیماری عفونی بسیار خطرناک و غیرقابل کنترل است که میتواند جامعه را در عفونت خود فرو ببرد.

 پیامبر اکرم (صلوات الله علیه وآله وسلم) در مورد ارتباط نامحرم می فرمایند: بین مردان و زنان نامحرم جدایی ایجاد کنید (تا با هم برخورد و تماس بی دلیل  نداشته باشند) زیرا هنگامی که آنان رو در روی یکدیگر قرار گرفتند و با هم رفت و آمد داشتند جامعه به دردی مبتلا خواهد شد که درمان نخواهد داشت.1

با کمی دقت متوجه می شویم این بلای خانمان سوز اکنون به لطف حضور آزادانه اینستاگرام در فضای مجازی کشورمان در حال فراگیر شدن است!!!

«ولاتقربوا الفواحش ماظهر منها و ما بطن؛ به کارهای زشت خواه آشکار و خواه پنهان نزدیک نشوید.»2

امام علی(علیه السلام) می‌فرمایند: إِنَّهُ لَیْسَ لِأَنْفُسِکُمْ ثَمَنٌ إِلَّا الْجَنَّةَ فَلَا تَبِیعُوهَا إِلَّا بِهَا. بدانید که وجود شما جز بهشت بهایی ندارد. آن را به کمتر از بهشت نفروشید.3

متأسفانه یکی از مهمترین اهداف شبکه های اینترنتی_صهیونیستی اشاعه فحشاء و فساد و رواج جرم و جنایت و بی بندوباری در جوامع اسلامی است.

اینستاگرام صهیونیستی روزانه با پخش میلیون ها تصویر مستهجن و پورنوگرافی به سرعت در حال محقق کردن این اهدف است.

تصاویری که حتی یکی از آنها نیز می تواند افراد را در معرض آسیب های جدی روحی و روانی قرار دهد.

نمونه ی بسیار زجر آور در این شبکه ی اشاعه فحشا و فساد، روسپی گری یا تن فروش افراد است که از این راه اقدام به کسب درآمد می کنند.

همچنین پخش کلیپ ها و عکس های شرم آوری که همگی نشانه از بین رفتن ایمان و عفاف در جامعه اسلامی می باشد.

عفاف با همه ارزش و اهمیتی که دارد متأسفانه روز به روز توسط این لجن زار کم رنگ تر می شود.

دختران و پسران بیشترین وقت خود را به شهواترانی و خوش گذرانی در این شبکه ها هدر می دهند که هدف اصلی آنها از بین بردن عفت و حیا می باشد.

برخی از صفحاتی که تحت مدیریت مدلینگ اینستاگرام قرار دارد برای عادی سازی استفاده از مدل های نامتعارف در خیابان ها، دخترانی را استخدام می کند تا با پوشش های بسیار زننده تصاویر شخصی خود را در صفحات مجازی به منظور قبح زدایی منتشر کنند. مدهایی که تا چندی پیش استفاده از آنها در فضای عمومی جامعه ناهنجار تلقی می شد اکنون با انتشار مکرر این تصاویر، استفاده از این نوع پوشش های نامتعارف در سطح شهرها و خیابان ها در حال عادی شدن است.

و این درد هیچ علاجی ندارد الا فیلتر و نابودی این نجس افزارها در فضای مجازی کشورمان.

چرا مسئولین با اینکه می دانند مدیران این شبکه ها بر محتوای گوشی ها تسلط کامل دارند ولی باز به فکر چاره ای برای مسدود سازی آنها نیستند؟!! آیا فکر کرده اید چرا دشمن در زمانی که ایران در اوج تحریم ها قرار دارد دست از خدمات به اصطلاح رایگان خود در این زمینه برنمی دارد؟؟؟!!!

دولت مردان! چندین سال است مقام معظم رهبری در مورد تهاجم فرهنگی هشدار می دهند؛ چرا فرامین ایشان را نادیده گرفته اید؟!!

چرا لجن زار دشمن را نابود نمی کنید، تا علاوه بر نجات جوانان باعث حفظ خون شهدای این مرز و بوم شوید؟!!

امید می‌رود تمام دستگاه‌های مربوطه نیز با جدیت بیشتر صیانت از مرزهای فرهنگی کشور را به عهده گرفته و در کنار توسعه شبکه‌های بومی قابل استفاده برای عموم مردم که خواهان حضور در فضاهایی سالمند؛ با مظاهر فساد و  فحشاء به خصوص در فضای مجازی برخورد کنند.

ان شاءالله...

1_ بهشت جوانان صفحه ۴۶۸

2_ انعام 151

3_ (شریف‌رضی، بی‌تا: ح 456)

مریم حدادی

جبهه اقدام انقلاب اسلامی

sapp.ir/jebheeqdam

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۰۲
انتظار ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی