آرمان ولایت

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

آرمان ولایت

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

آرمان ولایت

نرم_افزارهای_صهیونیستی_و_اهداف_تربیتی #قسمت_دوم

چهارشنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۷، ۰۸:۵۶ ق.ظ

#جبهه_اقدام

#نرم_افزارهای_صهیونیستی_و_اهداف_تربیتی

#قسمت_دوم

جاسوسکده ها و نجس افزارهایی مثل تلگرام، اینستاگرام، فیس بوک، توئیتر و... امروزه از اصلی ترین وظایف خود را تربیت مخاطب، متناسب با اهداف نظام سلطه می دانند. اهدافی مانند رواج بی بند و باری، بدحجابی، خیانت در خانواده، اختلال شخصیت، بحران هویت و...

اما چرا بحران هویت؟!!

ساده ترین مثال؛ کاربری را در نظر بگیرید که در نرم افزار صهیونیستی اینستاگرام فعال است، ناخودآگاه مجبور است برای رسیدن به مقبولیت و محبوبیت بیشتر، پست هایی قرار دهد که دنبال کننده های بیشتری را جذب کند؛ لذا به سراغ افرادی می رود که دنبال کننده های بیشماری دارند و با تقلید از پست ها و مطالب آنان و جذب دنبال کننده های بیشتر، کم کم از آرمان ها و اهداف خود دور شده  و گستره ارتباطی خود را با بیگانگان هر روز بیشتر می کند. و آنچنان غرق در پست ها و کامنت ها می شود که فراموش می کند، او یک ایرانی، مسلمان و شیعه است.

 شاید زمانی به خود آید که حتی اعتقاداتی برایش باقی نمانده باشد.

 یکی از اصلی ترین اهداف این شبکه های ضداجتماعی-صهیونیستی این است که به طور کامل فکر و روح و روانِ جوانان و نوجوانان و ملت مسلمان ایران را هدف قرار دهند. 

نظام سلطه و صهیونیسم جهانی، تداعی کامل خون خواری و جهان خواری است و جز به نابودی کامل این ملت غیور، شجاع و استکبارستیز، رضایت نخواهند داد.

❇❇❇❇❇

 جبهه اقدام انقلاب اسلامی

sapp.ir/jebheeqdam

  ذکر منبع الزامی است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۲۳
انتظار ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی