آرمان ولایت

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

آرمان ولایت

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

آرمان ولایت

روزهای_با_تو_بودن59

شنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۷:۳۷ ق.ظ
#جبهه_اقدام
 #روزهای_با_تو_بودن
 #قسمت_پنجاه_و_نهم
 دم سیدحسین گرم! اینجا را از کجا پیدا کرده، الله اعلم!
اما تابحال آنقدر خوش نگذرانده بودم. از والیبال گرفته تا فوتبال و...
و بعد هم جوجه با نوشابه و خلاصه یک دورهمی عالی برای نوجوان ها. حواسش هم هست برنامه بی محتوا نباشد. نماز و سخنرانی و مسابقه هم سرجایش هست.
خسته می شوم از والیبال و خودم را رها می کنم روی زیرانداز.
دست هایم را از پشت ستون می کنم و گردنم را هم عقب می اندازم. چشم هایم را روی هم می گذارم و چند نفس عمیق می کشم. به جرأت می توانم بگویم یک و نیم لیتر عرق ریخته ام!
صدایی صمیمی از پشت سرم می آید: "خسته نباشی آقاسید!"
همانطور که سرم را به پشت خم کرده ام، چشم هایم را باز می کنم. سیدحسین است که بالای سرم ایستاده.
- سلامت باشی داداش!
هنوز نفس نفس میزنم. می نشیند کنارم: "چه کرررردی اخوی! میگم چرا والیبال رو حرفه ای تر کار نمی کنی؟"
- کو وقتش؟ کو پولش؟
- میگم سید... یه چیزی می خواستم بگم بهت... گفتم فرصت خوبیه الان...
ذوق می کنم که بالاخره یکبار هم سیدحسین آمده با من مشورت کند. دراز می کشد روی حصیر و دستانش را می گذارد زیر سرش. من هم دراز می کشم: "جون بخوا آقاسید!"
سیبک گلویش بالا و پایین می رود. خیره شده به آسمان. لب هایش را با زبان تر می کند و می گوید: "راستش... من یه چند وقتی... می خوام... یعنی باید... باید با بچه های فاطمیون... برم سوریه..."
نفس در سینه ام می ماند. باورم نمی شود سیدحسین رفتنی باشد. حرفش را چندبار در ذهنم تکرار می کنم.
گلویم خشک شده؛ سیدحسین حکم برادر دارد برایم. با صدایی که گویا از ته چاه در می آید می گویم: "خیره ان شالله."
ادامه دارد...
❇❇❇❇❇
 جبهه اقدام انقلاب اسلامی
sapp.ir/jebheeqdam
  ذکر منبع الزامی است.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۲۹
انتظار ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی