آرمان ولایت

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

آرمان ولایت

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

آرمان ولایت

تروریسم_فرهنگی قسمت_سوم

يكشنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۷:۳۱ ق.ظ

صهیونیست ها یک شبکه مالی قدرتمند هستند که علنا با شناسنامه وارد فضای اجتماعی شده است.

 یکی از این افراد مطرح، مارک زاکربرگ صاحب فیس بوک و واتس اپ و اینستاگرام است که برای شبکه های جاسوسی به طور علنی فعالیت می کند و اساسا کارمند آنهاست. ولی با وجود اینکه آنها علنا کار می کنند، دستگاه های ما هیچ عکس العملی نشان نمی دهند. گویا که حساسیت را از مسئولین ما گرفته اند.

مقام معظم رهبری چند سال قبل فرمودند که من صحنه را می بینم، چه کنم برخی صحنه را نمی بینند؟ آن زمان و این زمان افراد مسئولی که باید صحنه را مشاهده می کردند و وضعیت فعلی فرهنگی ما را جوابگو باشند، کجا هستند؟

 بعد از فتنه 88 سیاستمداران صهیونیستی اعلام کردند، ما علنا در این فتنه فعالیت کردیم و حتی وزیر امور خارجه آمریکا گفت، با وجود اینکه قرار بود توییتر تغییراتی داشته باشد، ولی ما اعلام کردیم، باید در این وضعیت به فعالیت خود ادامه دهد.

اعلام علنی آنها حاصل ضعف های متولیان فرهنگی و امنیتی ما در داخل است؛ اما عجیبتر اینکه چرا حساسیتی برای مسئولین ما ایجاد نشده است؟؟؟!!!

فدائی الولایه

سید مقداد صادقی تحلیلگر ارشد فضای مجازی (شهریور 94)

❇❇❇❇❇

 جبهه اقدام انقلاب اسلامی

sapp.ir/jebheeqdam

  ذکر منبع الزامی است.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۱۶
انتظار ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی