آرمان ولایت

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

آرمان ولایت

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

آرمان ولایت

هر_چه_بگندد_نمکش_میزنند قسمت آخر

چهارشنبه, ۲۹ فروردين ۱۳۹۷، ۰۶:۱۳ ق.ظ

#جبهه_اقدام

#هر_چه_بگندد_نمکش_میزنند..

وای به روزی که بگندد نمک...

تلاشی مخلصانه اما...!!!

#قسمت_آخر


حرف های مدیرمون خیلی فکر و ذهنم را درگیر کرده بود..

 راستش بیشتر از این نوع نگاه رفاه طلبانه و دور از اسلام ناراحت بودم...

 مدام در ذهنم جواب آقای مدیر را میدادم...

 مدیر محترم!

 ما و شما بهتر از مردم عادی می دانیم که اسلام از همان روزهای نخست حیاتش به مبارزه با سنت های نادرست جامعه و گناه های عمومی شده در جامعه مشغول بوده و هست...

 شما با این استدلالتون، رسالت و نبوت پیامبران را هم زیر سوال بردید!!!


با خودم فکر می کردم، اگر به بهانه عمومی شدن استفاده مردم از تلگرام بخواهیم با مساله حرمت آن کنار بیاییم و حکم به جواز کنیم پس دیگر نباید نسبت به مساله بدحجابی، ربا، غیبت، تهمت، شرب خمر و ... اعتراضی کنیم و تذکری بدهیم چون به قول شما این منکرات نیز در برخی موارد عمومیت دارند...!!!


در ذهنم فلسفه قیام آقا اباعبدالله (علیه السلام) را مرور می کردم، به این نتیجه رسیدم که حضرت سید الشهداء هم برای مبارزه با سنت های نادرست جامعه و تبدیل حلال ها به حرام و حرام ها به حلال قیام کردند....

با افراد زیادی بحث و گفتگو کردم کم کم به این نتیجه رسیدم که نوعی نگرش جدید در حال گسترش است و از یک مسلمان و مبلغ میطلبد که به حرامهای رایج در بین مردم کاری نداشته باشد بیشتر به جای اجرای احکام الهی، به دنبال حفظ جایگاه خود و دوری از تنش باشد.


 در حالیکه برای مظلومیت اسلام عزیز می گریستم، با خود این آیه از قرآن کریم ‌را زمزمه کردم: 

"قل انما اعظکم بواحده ان تقوموا لله مثنی و فرادی" 

 بگو من شما را به یک پند، موعظه می کنم و آن اینکه، فقط به خاطر خدا دو به دو و تک تک قیام کنید.

(سبا/۲۲)

در آخر اینکه ما تا آخرین نفس و آخرین قطره خونمان پای حکم خدا و امر ولایت ایستاده ایم و خواهیم ایستاد... چه از طرف بزرگان حمایت شویم و چه حمایت نشویم...

والسلام علی من التبع الهدی...


ارسالی از اعضای جبهه اقدام...

❇❇❇❇❇

 جبهه اقدام انقلاب اسلامی

sapp.ir/jebheeqdam

  ذکر منبع الزامی است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۲۹
انتظار ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی