آرمان ولایت

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

آرمان ولایت

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

آرمان ولایت

هر_ چه بگندد_نمکش_میزنند قسمت دوم

جمعه, ۲۴ فروردين ۱۳۹۷، ۰۶:۳۰ ق.ظ

#جبهه_اقدام

#هر_بگندد_نمکش_میزنند...

تلاشی مخلصانه اما...!!!

#قسمت_دوم

ما دست پر بودیم، ‌بروشور جبهه اقدام و حدود ۱۰ تا عکس نوشته در مورد تلگرام، که شامل حکم و نظر مراجع، مالکین تلگرام، نحوه سودرسانی مالی و جاسوسی از اطلاعات کاربران و... روی  کاغذ A5 رنگی پرینت گرفته بودیم. و حدود ۷ تا هم A4 رنگی از مقالات آقای صادقی، در مورد مالکین و هویت تلگرام با خودمون داشتیم.

 رفتیم داخل، بعد از سلام و تشکر از وقتی که بهمون داده بودند.

 گفتیم: حاج آقا عرض ما اینه، چرا تا وقتی شبکه های اجتماعی ایرانی هست از نرم افزار خارجی استفاده کنیم؟؟ شما خودتون استاد هستید ما در حضور شما درس پس میدیم. میدونید که مالک تلگرام "پاول دروف" یه بی دینه شیطان پرسته و اطلاعات کاربران را در اختیار سازمان های اطلاعاتی دشمن قرار میده. مدیر مالی تلگرام هم "مایکل میری لاشویلی" جزء تکاوران ارتش اسرائیله. خودتون به خوبی واقفید، حالا با این توصیفات چه نیازی هست که ما از تلگرام استفاده کنیم؟!!

 - ما هم از خدامونه که از نرم افزار داخلی استفاده کنیم تا حالا هم خیلی تلاش کردیم تو سروش هم کانال زدیم.

 - بله خیلی ممنون. ما هم عضو کانال سروش حوزه هستیم، خدا خیرتون بده. 

- اما طلاب از سرعت سروش ناراضی بودن و مطالبی که می گذاشتیم کامل بهشون نمی رسید. تا اینکه کانال تلگرام را دوباره فعال کردیم و الان اکثر طلاب در تلگرام هستند. البته کانال سروش هم همچنان هست. 

- حاج آقا خیلی تشکر از تک تک زحماتی که در این راستا کشیدید اما چه اصراریه حتما سروش؟ یه نرم افزار دیگه ی ایرانی. مهم اینه که تو شبکه های صهیونیستی و خارجی نباشیم و کمک به دشمن نکنیم و با دست های خودمون اسلام عزیز را ضعیف نکنیم. شما تا به حال بله، آی گپ، ویسگون و نرم افزارهای دیگه ایرانی را امتحان کردید؟

 حاج آقا با تعجب پرسید، "چی؟"

- شبکه های اجتماعی ایرانی غیر از سروش منظورمه. چون سروش بعلت عدم حمایت دولت و عدم دادن پهنای باند بیشتر، با بالا رفتن تعداد کاربراش سرعتش کم شده. اما شبکه های اجتماعی دیگه هنوز تعداد کاربرانشون خیلی بالا نرفته و سرعت خوبی دارن.

 - یکی دوتاشون را دارم. اما فکر می کنین چند تا از طلاب تو اون شبکه ها هستن؟!! نمیشه که بریم تو اون شبکه ها کانال حوزه رو بزنیم در حالیکه طلاب اونجا نیستند!!!

 - حاج آقا شما مسئول طلاب هستید! اگر شما اراده کنید ما طلاب چاره ای نداریم برای دریافت اطلاعات و باید بیایم اونجا! حاج آقا جسارتا اینهمه که حضرت آقا تاکید دارن بر استفاده از کالای داخلی، خصوصا که حکم هم دادن به حرمت استفاده از نرم افزارهایی که موجب تقویت دشمنان اسلامه، بازم جای موندن تو تلگرام باقی میمونه؟؟

با تعجب گفت: آقا چه حکمی دادند؟! 

از جا بلند شدم و متن حکم حضرت آقا را بردم نشونشون دادم و گفتم: حضرت آقا گفتند: استفاده از شبکه های اجتماعی اگر خلاف قوانین باشه، خوف ارتکاب گناه داشته باشه، مستلزم مفسده باشه مثل نشر اکاذیب، و موجب تقویت دشمنان اسلام و مسلمین باشه حرامه.

 حاج آقا خیلی راحت گفتن: خب، تلگرام که خلاف قوانین نیست و مستلزم مفسده هم نیست برای من که خوف ارتکاب گناه هم ندارم، موجب تقویت دشمنان هم که نمیشم...

از تعجب خشکم زده بود!!! من داشتم با بخش رسانه حوزه علمیه صحبت می کردم؟؟؟!!!

 گفتم ببخشید! اولا نگفتن ارتکاب گناه گفتن خوف ارتکاب یعنی حتی ترسش را هم ندارید؟! 

گفتن: نه ندارم!

- دوما چطور میگید موجب تقویت دشمنان اسلام نمیشه؟! وقتی مدیر مالیش که پول به روز رسانی هاشو داره میده و ساپورتش می کنه مستقیما جزء تکاوران ارتش اسرائیله!! (درهمین حین مقالات آقای صادقی هم را گذاشتم روی میزشون) یا مدیر فنی شون که با موساد در ارتباطه، و با استفاده از اطلاعات کاربران ایرانی فتنه های مختلف را طراحی و برنامه ریزی می کنند؛ بازم میگید بودن در تلگرام موجب تقویت دشمنان اسلام نیست؟؟؟!!!

یه نفس بلند کشیدم در حالی که دلم خیلی سوخته بود و خیلی هم ناراحت بودم ادامه دادم: حاج آقا! اینا حرف های ما نیست، حرف های کارشناسان فضای مجازیه. از جمله آقای صادقی، مومن نسب، کهوند و خیلیای دیگه.

 (میدونستم آقای کهوند را میشناسن چون تو حوزه مون اومده بودند و صحبت کرده بودند) 

با خونسردی گفتن: هرچی باشه ما موظفیم دستوراتی که برامون میاد را اجرا کنیم. به ما ابلاغ شده که از تلگرام استفاده کنیم و ما هم اطاعت کردیم. شما اگه نظر دیگه ای دارین باید ابلاغیه اصلاح بشه.

- ابلاغیه رو چه کسی به بخش ها صادر میکنه؟! مدیریت حوزه؟ 

- بله، 

بعد هم خیلی خیلی تشکر کرد که اومدیم و دغدغه مون را مطرح کردیم و گفت اگر بازم نظری داشتید بیایید، ما در خدمتیم!

ادامه دارد...

❇❇❇❇❇

 جبهه اقدام انقلاب اسلامی

sapp.ir/jebheeqdam

  ذکر منبع الزامی است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۲۴
انتظار ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی