آرمان ولایت

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

آرمان ولایت

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

آرمان ولایت

سایت های مجوز دار داخلی، مکمل پازل دشمن!..

پنجشنبه, ۲ فروردين ۱۳۹۷، ۰۶:۲۹ ق.ظ

یکی از اعضای جبهه اقذام در یادداشتی بیان داشت؛


تنها راه نجات، شبکه ملی اطلاعات

یکی از امور مهمی که دین مبین اسلام به آن اشاره و مسلمانان را بسیار توصیه و سفارش کرده است، دشمن شناسی می باشد. پس بر همه مسلمانان لازم است که دشمنان قسم خورده ی خود و خصوصا نقشه های آنان را بشناسند و خود را برای هر گونه خطر احتمالی آماده کنند.


به گزارش جبهه اقدام؛ «وَ أَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّة... آماده سازید، آنچه که در توان دارید.»1

یکی از امور مهمی که دین مبین اسلام به آن اشاره و مسلمانان را بسیار توصیه و سفارش کرده است، دشمن شناسی می باشد. پس بر همه مسلمانان لازم است که دشمنان قسم خورده ی خود و خصوصا نقشه های آنان را بشناسند و خود را برای هر گونه خطر احتمالی آماده کنند.
از نقشه ها و حربه های دشمنان علیه اسلام ناب محمدی و انقلاب اسلامی ایران، ترفندهای جنگ نرم در فضای مجازی می باشد. به تعبیر مقام معظم رهبری «فضای مجازی قتلگاه جوانان شده است» پس بر همه مسلمین واجب است که با توکل بر خدای متعال و با اتحاد و همدلی راه نفوذ دشمنان اسلام و ایران اسلامی را در این عرصه جنگ نرم مسدود کرده و این فضا را در دست خود بگیرند و علیه دشمنان از آن استفاده کنند.
متاسفانه یکی از کم کاری ها و بی توجهی های مسئولان به یکی از مهم ترین مطالبات مقام معظم رهبری، که راه اندازی شبکه ملی اطلاعات می باشد سبب شده است که در عرصه جنگ نرم و خصوصا فضای مجازی، ضربات جبران ناپذیری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وارد شود.
 از جمله این ضربات اساسی، عدم بررسی و بی توجهی به محتوای سایت های مجوز دار داخلی می باشد. مثلا سایت های دیجی استایل، مدیسه، دولیچی، شهرمون، تی وی پلاس و... که با اباحه گری که همان اخلاق ستیزی است و رواج سبک زندگی غربی، به دنبال تکمیل قطعه های پازل دشمن برای نابودی ایران اسلامی می باشند.
از دیگر قطعات این پازل می توان از شبکه های ضداجتماعی-صهیونیستی مثل تلگرام، اینستاگرام، فیسبوک و توئیتر نام برد، که فضای مجازی ایران جولانگاه بی قید و شرطشان شده است!!!
وزارت ارتباطات! چرا توجهی به شبکه ملی اطلاعات ندارید؟!! با راه اندازی شبکه ملی اطلاعات، نه تنها کاملا به محتوای سایت ها در راستای موازین شرعی و قوانین کشوری دسترسی دارید، بلکه می توانید جوانان و نوجوانان ما را نیز از چنگال جنگ افزارهای اینترنتی چون تلگرام و اینستاگرام نجات دهید؛ و با جلوگیری از خروج ارز و حفظ امنیت ملی، خدمات بسیار با کیفتی را ارزان و سریع، ارائه دهید.
مسئولین قوه قضائیه! چرا با دادن حکمی قاطع، فعالیت این سایت ها و شبکه های ضداجتماعی-صهیونیستی را محکوم نکرده و مدام این عاملان اصلی فتنه و اغتشاش در ایران را از فیلتر خارج می کنید؟!!
مسئولان بدانید که اگر کوچکترین آسیبی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وارد شود، ملت ایران هرگز شما را نمی بخشند و شما هرگز نمی توانید در روز حساب، جوابگوی حق تعالی و خون شهیدان انقلاب و دفاع مقدس باشید؟!!!
 والسلام...
 محمد مهدی علمداری؛ فعال فضای مجازی
-----------------------------------------------------------------------------
1. انفال/آیه60

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۰۲
انتظار ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی