آرمان ولایت

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

آرمان ولایت

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

آرمان ولایت

خواص؛ متاثر یا موثر در جنگ نرم؟!

شنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۶، ۰۶:۱۳ ق.ظ

عملکرد سایت خامنه ای دات آی آر علاوه بر جسور کردن عده ای برای متناقض نشان دادن چهره مقام معظم رهبری، دست آویزی برای دشمنان قسم خورده ی اسلام و مسلمین گردیده تا به وجهه نجس افزارهای خود مشروعیت بخشیده و آن ها را مورد حمایت و مقبولیت امام خامنه ای معرفی کنند. این ادعا در صورتی است که معظم له علمدار مبارزه با سلطه رسانه ای دشمن هستند.

به گزارش جبهه اقدام؛ "یکی از اصول این باشد که نگاه به جریان رسانه ‌ای دشمن -چه جریان رادیو تلویزیونی ‌اش، چه جریان ماهواره‌ای ‌اش، چه جریان فضای مجازی ‌اش- نگاه سوءظن‌ آمیز باشد."1

حجم بی رحمانه بمب های حاصل از جنگ نرم و سلطه ی رسانه ای دشمن _که در سکوت و مسامحه مسئولین ذی ربط در سال های اخیر بر جامعه اسلامی ایران تحمیل شده است_ علاوه بر عوام جامعه، خواص را نیز تحت تاثیر خود قرار داده اند. این تاثیر پذیری برخی رهبران اعتقادی و انقلابی در نظام جمهوری اسلامی باعث شده تا عده ای جویای حق و حقانیت، با روحیه ی انقلابی سره را از ناسره تشخیص نداده و بیراهه را برای نبرد با دشمنان برگزینند.

"کسانی به عنوان نماینده‌ ی رهبری از زبان رهبری حرف می زنند. خب، من خودم هنوز که الحمّدلله زبانم از کار نیفتاده؛ حرف خودم که مقدّم به حرف آنها است. آنچه من می گویم، حرف من آن است؛ کسانی هم که حرف می زنند –نمایندگان رهبری و منصوبین رهبری و مانند اینها که تعداد زیادی‌اند- از قول رهبری نمی گویند؛ این را توّجه داشته باشید. ...خب، شما حرف من را از خود من بشنوید. بله، ممکن است یک نفری جزو منصوبین رهبری هم باشد، در باره‌ ی فلان مسئله یک عقیده ‌ای خلاف رهبری هم داشته باشد، هیچ اشکال ندارد؛ این‌ جور چیزی هم هست. خیلی از همین آقایان محترمی که منصوبین رهبری‌اند، در فلان مسئله ‌ی خاصّ سیاسی یا اجتماعی یا اعتقادی ممکن است عقیده ‌شان غیر از عقیده‌ ی رهبری باشد"2

علی رغم تأکید بسیار امام خامنه ای دال بر اینکه "حرف مرا از خودم بشنوید"، باز مشاهده می شود که برخی از نیروهای حزب اللهی در امور انقلابی و حتی شرعی از کسانی تبعیت می کنند که جواز شرعی نداشته و تکلیف را از گردن مکلف ساقط نمی کنند. برای نمونه می توان از مباحث احکامی حضور در شبکه های ضد اجتماعی و ضد تعاملی صهیونیستی به عنوان یکی از بزرگترین شاهد مثال ها نام برد. در ابتدا لازم است استفتاء معظم له در مورد شبکه های نامتعارف و جاسوسکده های صهیونیستی در اختیار شما حق جویان قرار گیرد.

 

از جمله سایت هایی که مزین به نام مقام عظمی ولایت می باشد، سایت زیر مجموعه موسسه انقلاب اسلامی، خامنه ای دات آی آر (khamenei.ir) است. از ظاهر سایت برای مقلدین امام خامنه ای و ولایتمداران چنین متبادر می شود که این سایت مرجع تشخیص و احکام و نظرات معظم له می باشد. سایت مذکور به این تصور واکنش نشان داده و طبق بیانات سایت خامنه ای دات آی آر این تصور یک برداشت اشتباهی است که در تصاویر زیر می توانید ملاحظه بفرمایید.

 

همچنین سایت دفتر مقام معظم رهبری به نام لیدر "leader.ir" در بیانیه ای تاکید بر این مهم داشتند:

 

در این رابطه استفتاء دیگری نیز از سایت رسمی مقام معظم رهبری به نام "لیدر"، به نظر شما می رسد .

 

بنابراین بر همه ی انقلابیون و ولایتمدارن این فرض است که مبانی اعتقادی و شرعی را مستقیما از امام خامنه ای دریافت نموده که درگاه های ارتباطی با معظم له مشخص و قابل دسترسی است.

ذکر مطالب بالا ما را از زحمات بی دریغ که در سایت خامنه ای دات آی آر صورت می پذیرد و شبانه روز در حال خدمت به انقلاب و ولایت است غافل نمی سازد. همین امر باعث شد که حساسیت ها را نسبت به حضور این سایت در تلگرام، برانگیزد و دوستان را به بیراهه بکشاند، طرفداران داخلی حضور جنگ افزارهای صهیونیستی را قدرتمندتر کند و دشمن را مست از حضور خود در این جاسوسکده های صهیونیستی نماید.

در تاریخ 26 تیرماه 96، معاون وزیر ارتباطات در صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران، با استناد به کانال سایت خامنه ای دات آی آر در تلگرام و اینستاگرام، برای حضور در فحشاخانه ها و جاسوسکده های صهیونیستی در کشور، چون تلگرام و اینستاگرام مشروعیت و مقبولیت کسب کرد.

آدرس جهت مشاهده فیلم مصاحبه:       https://www.aparat.com/v/abjfR

عملکرد سایت خامنه ای دات آی آر علاوه بر جسور کردن عده ای برای متناقض نشان دادن چهره مقام معظم رهبری، دست آویزی برای دشمنان قسم خورده ی اسلام و مسلمین گردیده تا به وجهه نجس افزارهای خود مشروعیت بخشیده و آن ها را مورد حمایت و مقبولیت امام خامنه ای معرفی کنند. این ادعا در صورتی است که معظم له علمدار مبارزه با سلطه رسانه ای دشمن هستند. با استناد به سایت تابناک و نقل از مجله آمریکایی "نیوزویک" در قسمتی از گزارش خود برای به سخره گرفتن قوانین فیلترینگ در ایران _در صورتی که بزرگترین سانسورها و فیلترهای خبری درخود آمریکا صورت می پذیرد_ این چنین می نویسد:

" بسیاری از شخصیت‌های برجسته در ایران از جمله حسن روحانی، محمدجواد ظریف و همچنین دفتر رهبری در توییتر دارای حساب کاربری هستند و دیدگاه‌هایشان را از این طریق به گوش جهان می‌رسانند. برای مثال هفته گذشته، توئیتر پایگاه اطلاع‌رسانی آیت‌الله خامنه‌ای در توئیتی اظهارات ترامپ را در پی حادثه شارلوتزویل مورد انتقاد قرار داد. ترامپ گفته بود هر دو طرف در این حوادث مقصرند و حساب کاربری پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر آیت‌الله خامنه‌ای در پاسخ گفته بود اگر آمریکا قدرت دارد، بهتر است به مدیریت کشورش بپردازد به جای اینکه در امور دیگر کشورها دخالت کند".

 

شایسته است که سایت خامنه ای دات آی آر از این مهلکه که در آن دشمن در حال عربده کشی و تیشه به ریشه نظام زدن است، اعلام برائت نموده و میدان دشمن را ترک کند. حضور سهوی و یا عمدی این سایت، زمینه غرق جوانانی را فراهم ساخته که به نام افسری جنگ نرم و به تبعیت از این سایت وارد عرصه و میدان دشمن می شوند و چون دچار تحلیل اشتباه شده اند بدون آنکه بدانند به یکی از سربازان دشمنان صهیونیستی تبدیل می گردند. انتظار می رود مدیران این سایت اعتقاد قلبی و عملی به امام خامنه ای داشته باشند و بدانند که در میدان تنظیم شده از سوی دشمن بازی نکنند، چرا که حتی اگر هم ببرند باز هم به نفع دشمن است.

صدیقه سادات کشاورز؛ کارشناس فضای مجازی

-----------------------------------------------------------------

  1. بیانات امام خامنه ای در دیدار جمعی از دانشجویان 95/04/12
  2. بیانات امام خامنه ای در تاریخ 94/04/20
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۱۲
انتظار ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی