آرمان ولایت

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

آرمان ولایت

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

آرمان ولایت

سبک زندگی۱...

چهارشنبه, ۹ اسفند ۱۳۹۶، ۰۶:۰۷ ق.ظ

قسمت_اول

✏چند وقت پیش جلسه ای با عنوان 👈سبک زندگی اسلامی_ایرانی👉 در پایگاه بسیج منطقه ما برگزار شد.

برای سخنرانی:📣

🔸از یه خانم طلبه دعوت شده بود. 

من قبل از شروع جلسه خودم را به ایشون رساندم🏃 و طوری که دیگران متوجه مکالمات ما نشوند🔇 از ایشون خواهش کردم؛🙏 حتما در سخنرانی شون همه را به خرید 👈کالاهای ایرانی👉 سفارش کنند.👌

بخصوص خرید لوازم تحریر ایرانی✌ را توصیه کنند.✨

ایشون با متانت☺ به صحبتهای من گوش کردند👂 و با لبخند حرفهای من را تایید کردند...😊


⏪جلسه شروع شد...

✅ایشون بسیار زیبا از سبک زندگی اسلامی_ایرانی🇮🇷 صحبت کردند...

✴ توصیه های بسیار خوبی داشتند و روشهای تربیتی♥ بسیار موثری را یادآوری کردند.

در ضمن در مورد خرید کالای ایرانی🇮🇷 هم بسیار خوب صحبت کردند...

و با یادآوری 🌟توصیه های حضرت اقا🌟 برای خرید کالای ایرانی،🇮🇷 شور و هیجان خاصی برای خرید کالاهای ایرانی در وجود همه حضار دیده می شد.😍

😜 اما کم کم بحث به فضای مجازی کشیده شد...

منکه منتظر چنین فرصتی بودم تا در این مورد صحبت کنم 😌پس از پایان صحبتهای استاد؛ از فرصت پیش امده استفاده کردم و با اجازه ی🙋 ایشان گفتم:

⁉استاد همان طوری که در صحبتهای خودتان تأیید کردید، خرید کالاهای ایرانی بسیار مهمه و از👈 توصیه های بسیار مهم مقام معظم رهبری👉 است.

❓آیا در فضای مجازی، استفاده از شبکه های اجتماعی ایرانی در اولویت نیست⁉⁉

چرا تا وقتی که ما نرم افزارهای ایرانی🇮🇷 داریم باید از نرم افزار خارجی🇺🇸 استفاده کنیم⁉⁉

 ✳👌بهتر نیست به جای 🚫تلگرام از ✅سروش و به جای🚫 اینستاگرام از ✅سلام و ✅لنزور استفاده کنیم⁉

ادامه دارد...

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۰۹
انتظار ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی