آرمان ولایت

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

آرمان ولایت

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

آرمان ولایت


دسترسی آسان به گناه باعث گرایش ناخواسته اقشار مختلف جامعه به سمت گناه می شود. به همین دلیل در اسلام تأکید بر این است که محیط جامعه عاری از گناهان باشد. اما آیا با وجود جنگ افزارهایی چون تلگرام و اینستاگرام و... می توان جامعه را سالم نگه داشت؟!!

به گزارش جبهه اقدام؛ "وَ ذَرُوا ظاهِرَ الْإِثْمِ وَ باطِنَهُ إِنَّ الَّذِینَ یَکْسِبُونَ الْإِثْمَ سَیُجْزَوْنَ بِما کانُوا یَقْتَرِفُونَ: و هر گناه و عمل زشت را در ظاهر و باطن ترک کنید، که محققا کسانی که کسب گناه کنند به زودی به کیفر آن خواهند رسید."1

حضرت امام خامنه ای مد ظله العالی: "مبارزه‌ی با فساد، در درجه‌ی اول، مسئله‌ی پیشگیری است؛ اما اگر در پیشگیری کوتاهی شد، به یک نحوی یک فساد واقع شده است."2

دسترسی آسان به گناه باعث گرایش ناخواسته اقشار مختلف جامعه به سمت گناه می شود. به همین دلیل در اسلام تأکید بر این است که محیط جامعه عاری از گناهان باشد. پیامبر اکرم (صلوات الله علیه و آله) می فرمایند: " کَالرّاعی یَرعَیٰ حَولَ الحِمی یُوشِکُ أن یَرتَعَ فیهِ. ألا و إنَّ لِکُلّ مَلِکٍ حِمیً أَلا وَ إِنَّ حِمَی اللهِ مَحارِمُهُ: اگر گناه در جامعه زیاد باشد انسان به سمت آن گرایش پیدا می کند مانند چوپانی که گوسفندان خود را در نزدیکی مزرعه و منطقه ممنوعه به چرا ببرد و گوسفندان به سمت مزرعه خواهند رفت و بدانید که هر پادشاهی حریمی دارد و حریم خدا گناه و محارم اوست که نباید انجام شوند."3

براساس آیات و روایات بدست آمده از قرآن و منابع دینی همه افراد موظف هستند تا در جهت سالم سازی جامعه تلاش مستمر داشته باشند. اما با وجود جنگ افزارهایی چون تلگرام و اینستاگرام و... چگونه می توان جامعه را سالم نگه داشت؟!! امروزه با توسعه و گسترش فضای مجازی به ویژه نرم افزارهای ضد اجتماعی-صهیونیستی و در دسترس بودن آنها از طریق گوشی های هوشمند هر روز شکل های تازه ای از جرم و گناه دیده می شود.

 حقیقت روشن این است که فضای مجازی، به ویژه میوه های کشنده آن (شبکه های ضد اجتماعی-صهیونیستی) کودکان، نوجوانان و جوانان ما را یکی پس از دیگری در منجلاب گناه، فساد و فحشا گرفتار ساخته و گاهأ به کام مرگ می کشاند. هر تکنولوژی جدیدی که پا به عرصه ظهور می گذارد، متناسب با قوانین، فرهنگ و اعتقادات کشورهای مختلف، اجازه ورود به کشورها را پیدا می کند. اما در مورد ایران اسلامی اینگونه نیست! کوتاهی مسئولان ما باعث شده تا این شبکه ها و جولانگاه های فساد (تلگرام و اینستاگرام و...) آزادانه بدون هیچ منعی به فعالیت های خرابکارانه خود ادامه دهند؛ در حالیکه حضور و فعالیت آنان در فضای مجازی کشور، کاملا با قوانین و فرهنگ اسلامی ایران مغایرت دارد؟

 بررسی های موجود پیرامون این شبکه ها و پیام رسان ها حاکی از آن است که فعالیت در کانال ها و گروه های نامتعارف و مستجهن خون آشام هایی چون تلگرام و اینستاگرام، اغلب باعث جرایم و فساد هایی می شود که بعضأ قابل ذکر نیستند.

از کدام جنایات آنان باید گفت: از کودک آزاری ها و کشتن آنها بگوییم، یا تجاوز و قتل جوانان و نوجوانان. از کیمیا و آتنای ۷ساله، یا ستایش و اهورای ۲ ساله و یا هزاران نفر دیگر که شاید اسمشان هم به گوش کسی نرسیده باشد. از قتل صادق برمکی گرفته تا خانمی که به دلیل عدم رضایت همسر با حضور در کانال های مستهجن اسباب کشتن خود را فراهم آورد. از آموزش رگ زنی نوجوانان و خون بازی آنها تا آموزش و ساخت مواد مخدر، بمب های دستی و ایجاد اغتشاش و فتنه...

 در مرداد ماه امسال (1396) رئیس پلیس فتا سردار هادیانفر به خبرنگاران گفت: مفاسد و جرائم فضای مجازی به ۶۳ درصد افزایش یافته که ۴۳ درصد تلگرام و ۲۰ درصد اینستاگرام است و البته اظهار داشت که این جرائم حول محور مسائل اخلاقی و حیثیتی خانواده ها قرار دارد.

 با این حال، تاسف آور است که مسئولان به جای تامین امنیت مردم تلاش می کنند تا پهنای باند اینترنت نجس آمریکایی را افزایش دهند. چرا چشم های خود را باز نمی کنید تا ببینید که این فضا به باتلاقی برای وقوع هزاران جرم تبدیل شده است؟!! اگر مسئولان محترم، به جای تلاش برای رفع فیلتر جنگ افزارهای اینترنتی-جاسوسی دشمن، سعی می کردند تا شبکه ی ملی اطلاعات را راه اندازی کنند؛ امروز دشمن هرگز به خود اجازه نمی داد تا قلاده های زهرآگین برای نابودی کودکان، جوانان و نوجوانان ما آماده کند.

تا کی مردم باید تاوان بی تدبیری شما را بدهند؟!! تا کی وقایع تلخی همچون کودک آزاری ها، قتل، خون بازی، فتنه، اغتشاش، توطئه، قاچاق و آموزش ساخت مواد مخدر و هزاران جرم و جنایت دیگری باید در بستر این شبکه های اینترنتی صهیونیستی تکرار شود تا شما بدانید این تلگرام صهیونیستی همان اسب تروای دشمن است که برای نابودی ارزش ها و نابودی نظام اسلامی ایران پا به مرز های ایران گذاشته است.

 انتظار می رود حضرات مسئول برای کنترل فضای مجازی شبکه ملی اطلاعات را به سرعت راه اندازی کنند. زیرا دولت های صهیونیستی از غفلت و سهل انگاری مسئولین و ناآگاهی مردم نهایت استفاده را برای رسیدن به اهداف شوم خود می کنند؛ در نتیجه شما مسئولان باید تمام تلاش خود را در جهت سالم سازی فضای مجازی و عاری شدن از گناه به کار گیرید، تا لغزش ها کمتر شود.

مریم حدادی؛ کارشناس فضای مجازی

-----------------------------

1 انعام 120

2 بیانات امام خامنه ای در تاریخ ۱۳۹۰/۷/۲۰

3 مجموعه ورام ج 2

قتل زن منبع باشگاه خبر نگاران http://www.yjc.ir/fa/news/5553561/

قتل-همسر-به-خاطر-عضویت-در-تلگرام قتل ستایش خبرنگاری تسنیم

 https://www.google.com/amp/s/tasnimnews.com/fa/news/1396/07/27/1549852/

 قتل اتنا خبرگذاری صدا و سیما

  http://www.iribnews.ir/fa/news/1714423/

گزارش-همه-ماجرای-گم-شدن-آتنا-اصلانی تجاوز به کیمیا باشگاه خبرنگاران

http://www.yjc.ir/fa/news/6169781/

داستان-کیمیا-۷-ساله-که-ناپدریش-بارها-به-وی-تجاوز-کرد اهورا خبرگزاری تسنیم

https://www.google.com/amp/s/tasnimnews.com/fa/news/1396/07/30/1552776/

نظریه-پزشکی-قانونی-درباره-پرونده-قتل-اهورا-

قتل صادق برمکی باشگاه خبرنگاران /fa/news/6266071/

پشت-پرده-ماجرای-قتل-وحشتناک-جوان

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۰۵
انتظار ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی