آرمان ولایت

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

آرمان ولایت

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

آرمان ولایت

تلگرام و توئیتر صهیونیستی را فیلتر کنید...

چهارشنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۶، ۰۶:۴۰ ق.ظ

اگر دین ندارید لا اقل آزاده باشید.

مقصرین اصلی اتوبوس جنایت و آشوب دراویش داعشی بدون تعارف، فتنه تلگرام، همچنان درحال آسیب رساندن به امنیت اجتماعی هستند، 

آنچه شاهد آنیم، سلب حقوق شهروندی است به نام دفاع از حقوق شهروندی. 

جنایت خیابان گلستان و فاجعه اتوبوس_جنایت و زیر گرفتن سربازان میهن به عینه ثابت کرد، آشوب های دیماه اخیر که توسط گروهک تروریستی ری_استارت و با هدایت دو عمله صهیونیستی ( روح اله زم و محمد حسینی ) از طریق پیام رسان صهیونیستی تلگرام هدایت می شد پس از رفع فیلتر معنادار تلگرام با توجیه شکلاتی حقوق شهروندی، در آستانه ماه اسفند وارد فاز جدیدی از آشوب و تخریب در کشور شده است و در حال بازسازی خویش است. 

در این شرایط کمتر کسی است که نداند، کانال تلگرامی جایگزین آمدنیوز که توسط پاول دورف مدیر تلگرام توسط شخص وی تبلیغ و اعضای آن مجددا بدان مسترد گردید و کانال خواهر خوانده آن ( متعلق به گروهک تروریستی ری استارت) دو کانالی هستند که بصورت متمرکز به سازماندهی آشوب دراویش داعشی در خیابان گلستان مبادرت کرده اند.

 نکته حایز اهمیت آنجاست که روح اله زم و محمد حسینی بعنوان لیدرهای تلگرامی آشوب های اخیر با استفاده از ظرفیت حاشیه امنی که عوامل نفوذ داخلی با رفع فیلتر تلگرام به ایشان هبه کرده اند.

 سودای ساماندهی دراویش_داعشی در اقصی نقاط کشور را در سر می پرورانند، شوربختانه رصد فعالیت های تروریستی-تلگرامی این دو کانال ثابت می کند، کلید واژه هایی که این دو کانال و لیدرهای آنها ( زم و حسینی) تولید می کنند متاسفانه بصورت پینگ پنگی مابین تریبون عوامل نفوذ در داخل و برخی مسوولین دولتی در حال تبلیغ، ترویج و تاکید است.

 از آن جمله می توان به کلید واژه "رفراندوم" اشاره کرد که در ماه اخیر در قالب سرفصلی جدید از آشوب و در لوای مطالبه جدید شهروندی به دقت در دستور کار آنان قرار گرفته یا کلید واژه های "فقر" و "دراویش مظلوم!!!" که به شدت روی آن مانور می دهند.

 در حالیکه سوال ساده ای که اینجا مطرح می شود اینست که اولا اگر سخن از کلید واژه فقر دراویش است پس چرا لیدر اصلی دراویش داعشی (مجذوب علیشاه) در منطقه اعیان نشین پاسداران در خیابان گلستان هفتم ساکن است و یا سایر افراد کلیدی فرقه دراویش در نقاط اشرافی شمیرانات و نظایر آن در شرایط لاکچری زندگی می کنند. 

ثانیا جنایت اتوبوس و کشتار سربازان وطن توسط سواری و اتوبوس و تخریب عمده خودروهای شخصی مردم و منازل مسکونی در گلستان و ضرب و جرح مردم با چوب و شمشیر توسط دراویش داعشی عمدتا با کلید واژه تبلیغی انها یعنی "دراویش مظلوم" چه همخوانی دارد..؟؟؟!!!

تعویض مفاهیم تروریست با کلید واژه مظلوم، ورژن نوینی از جابجایی مفاهیم جلاد و شهید است که توسط این جریان در داخل و خارج در دستور کار قرار گرفته است.

 بی شک، مقصرین اصلی جنایت اتوبوس و کشتار سربازان میهن در خیابان گلستان پیش از و بیش از ری استارت و محمد حسینی و زم و نخاله های صهیونیستی خارج نشین، آن کسانی هستند که در داخل به اسم حقوق شهروندی، با رفع فیلترینگ تلگرام نقش کاتالیزور را برای آشوبگران ایفاد نموده اند. 

 اینجاست که باید گفت: آهای!! مدعیان تبلیغ و ضربه زدن به دشمن در زمین دشمن!!

 بسم الله...

 ضربه بزنید.جلوی این ارازل اوباش را بگیرید.


ما از قوه قضائیه و شورای امنیت ملی خواستاریم: که رسیدگی فوری به این گونه جنایات و برخورد با این محاربین تروریست را در اولویت قرار دهند و این جنگ افروزان تروریست پرور (تلگرام و توئیتر) را سریعأ برای همیشه فیلتر نمایند...

و من الله توفیق. 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۰۲
انتظار ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی