آرمان ولایت

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

آرمان ولایت

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

آرمان ولایت

من به خوبی واقفم که بودن در این نرم افزارهای دشمن باعث سودرسانی به آنان و بزرگ شدن دشمنانم می شود. دشمنانی که با چنگ دندان می خواهند ما را از هدفمان باز دارند و نگذارند که یاور رهبر و زمینه ساز ظهور مولایمان شویم. پس هیچگاه به زمین دشمن پا نخواهم گذاشت. اما این سوال همیشه ذهنم را مشغول کرده است، که چرا چهره های مطرح انقلابی که الگوهای ما هستند به راحتی در زمین دشمن حضور دارند؟!


به گزارش جبهه اقدام؛ من فرزند انقلابم و با افتخار می گویم، رهبرانی همچون امام خمینی و امام خامنه ای دارم.

امام خمینی با ایستادگی در برابر استعمار جهانی و برپایی حکومت اسلامی، سعی در زمینه سازی برای ظهور منجی عالم داشتند و امام خامنه ای، فرزند خلف ایشان به خوبی از این نظام اسلامی محافظت کرده تا پرچم را در دستان مبارک مولا قرار دهند. اما دشمنان سرسخت اسلام و انقلاب نیز بیکار ننشسته اند. آنان برای جلوگیری از به هدف نرسیدن این انقلاب ارزشمند، تمام تلاش خود را کرده اند.

یکی از بهترین راه ها و نقشه هایی که می تواند دشمن را به هدفش –که همان نابودی اسلام و انقلاب است- نزدیک کند سوءاستفاده از فضای مجازی است. ابزارهایی چون تلگرام و اینستاگرام فاسد و نجس که از محصولات فضای مجازی و ساخت دشمنان یهودی صهیونیست است، می تواند به راحتی ما را در گناه غوطه ور کند و از هدف مقدسمان که همان یاوری و پشتیبانی ولایت است، باز دارند.

من به خوبی واقفم که بودن در این نرم افزارهای دشمن باعث سودرسانی به آنان و بزرگ شدن دشمنانم می شود. دشمنانی که با چنگ دندان می خواهند ما را از هدفمان باز دارند و نگذارند که یاور رهبر و زمینه ساز ظهور مولایمان شویم. پس هیچگاه به زمین دشمن پا نخواهم گذاشت.

 اما این سوال همیشه ذهنم را مشغول کرده است، که چرا چهره های مطرح انقلابی که الگوهای ما هستند به راحتی در زمین دشمن حضور دارند؟! آیا نمی دانند با این کار نه تنها به خود ضربه می زنند که باعث ضربه زدن به نظام اسلامی نیز می شوند؟!!

دوستان من نوجوانان پاکی هستند که بر اثر الگو گرفتن از این خواص و داشتن ارتباط با این چهره های محبوب، وارد این فضاهای آلوده و نرم افزارهای صهیونیستی شده اند. آیا این بزرگواران به صرف بودن در این جنگ افزارهای اینترنتی می توانند از به گناه کشیده شدن دوستان من -که بزرگان آینده ی انقلاب خواهند بود- جلوگیری کنند؟!! آیا کشور اسلامی ما، غیر از ما نوجوانان، برای آینده اشخاص دیگری را دارد؟!!

آیا تا به حال فکر کرده اید که چرا از بین این همه نرم افزار پیام رسان، تلگرام بزرگ و مهم شده است؟!! چون افراد مذهبی وارد آن شده اند. چون با نام چهره هایی که برای مردم محبوب هستند در آن فعالیت می کنند. چون افراد عادی به خاطر حضور آنان وارد تلگرام می شوند.

وقتی روحانی ما برای تبلیغ و بیان احکام در تلگرام، گروه و کانال ایجاد می کند، واضح است که مردم عادی برای استفاده از مطالب او وارد تلگرام می شوند. وقتی پایگاه های بسیج و سرداران سپاه و ارگان های دولتی و غیر دولتی ما در تلگرام فعالیت می کنند و برای برقراری ارتباط با دیگران، آدرس تلگرامی خود را می دهند چه باید کرد؟!! چرا با داشتن نرم افزارهای سالم ایرانی همچنان در تلگرام فعالیت می کنید؟!!

چرا چهره های انقلابی، به جای فعالیت در نرم افزارهای ضداجتماعی-صهیونیستی، جلوی سودرسانی به دشمن و بزرگ کردن او را نمی گیرند؟!! چه کسی باید پاسخگوی سوالات من باشد؟

«الَّذِینَ آمَنُوا وَهَاجَرُوا وَجَاهَدُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ بِأَمْوَالِهِمْ وَأَنفُسِهِمْ أَعْظَمُ دَرَجَةً عِندَ اللَّهِ وَأُولَٰئِکَ هُمُ الْفَائِزُونَ. ﺁﻧﺎﻥ ﻛﻪ ﺍﻳﻤﺎﻥ ﺁﻭﺭﺩﻧﺪ ﻭ ﻫﺠﺮﺕ ﻛﺮﺩﻧﺪ ﻭ ﺑﺎ ﺍﻣﻮﺍﻝ ﻭ ﺟﺎﻥ ﻫﺎﻳﺸﺎﻥ ﺩﺭ ﺭﺍﻩ ﺧﺪﺍ ﺑﻪ ﺟﻬﺎﺩ ﺑﺮﺧﺎﺳﺘﻨﺪ، ﻣﻨﺰﻟﺘﺸﺎﻥ ﺩﺭ ﭘﻴﺸﮕﺎﻩ ﺧﺪﺍ ﺑﺰﺭﮒ ﺗﺮ ﻭ ﺑﺮﺗﺮ ﺍﺳﺖ، ﻭ ﻓﻘﻂ ﺍﻳﻨﺎﻧﻨﺪ ﻛﻪ ﻛﺎﻣﻴﺎﺑﻨﺪ.»1

آیا این دستور اسلام نیست که وقتی انسان در شرایط و محیطی نامناسب قرار می گیرد و نمی‌تواند به مسئولیت‌های انسانی- الهی خویش عمل کند و توانایی تغییر محیط را ندارد، باید از آن محیط خارج شود و اصطلاحاً هجرت محیطی کند؟!!

یکی از مصادیق این آیه پیش روی ما است. شبکه های ضداجتماعی چون تلگرام و اینستاگرام، زمین دشمن است. خارج شدن از تلگرام صهیونیستی، خارج شدن از محیط فاسد و گناه است. در جایی که ما شبکه های اجتماعی ایرانی داریم چرا باید در شبکه های صهیونیستی مشغول سود رسانی به دشمن باشیم.

بنده از مسئولان شورای عالی فضای مجازی می خواهم، به جای پشتیبانی کردن از این جاسوسکده های دشمن، فرمان مقام معظم رهبری را  که سال هاست زمین مانده، اجرا کنند و شبکه ملی اطلات را راه اندازی کرده و ما را از این اینترنت نجس آمریکایی نجات دهند. تنها در این صورت است که می توانیم با کمتر کردن وابستگی به دشمنان در این فضا، حیله ها و نقشه های آنان را نقش برآب کنیم و ادامه دهنده راه شهداء و امام عزیز باشیم.

 مسئولین وزارت ارتباطات! شما نیز به جای اینکه پهنای باند اینترنت را تمامأ به تلگرام صهیونیستی اختصاص دهید، به نرم افزارهای داخلی کمک کنید تا بتوانند جای تلگرام را برای مردم پر کنند و از عهده نیازهای ملت به خوبی برآیند. مبادا اجازه دهید دشمنان با استفاده از این ابزارهای نوین جاسوسی، ملت غیور ایران را تحت سلطه خود درآورند و عزت به دست آمده از خون پاک شهیدان را به ذلت بکشانند.

حضرت علی (علیه‌السّلام) در حدیثی ضمن رد هر گونه اعمال سلطه‌ای از طرف دشمنان می‌فرمایند: هر عزیزی که تحت قدرت و سلطه‌ای قرار بگیرد ذلیل خواهد بود.2

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۲۹
انتظار ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی