آرمان ولایت

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

آرمان ولایت

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

آرمان ولایت
فتنه های کوچک و بزرگ

"به مسئولین و دست اندرکاران در هر رده میگویم که شرعا بر همه ی شما واجب است که همت کنید تا آخرین رگ و ریشه های وابستگی این کشور به بیگانگان را در هر زمینه ای قطع نمایید."1

به گزارش جبهه اقدام؛ "به مسئولین و دست اندرکاران در هر رده میگویم که شرعا بر همه ی شما واجب است که همت کنید تا آخرین رگ و ریشه های وابستگی این کشور به بیگانگان را در هر زمینه ای قطع نمایید."1
این سخن کسی است که خونِ دل ها خورد تا انقلاب به بار بنشیند. ‌آیا او آینده ی وابستگی را نمی دید؟!! یا اینکه حقیقتا وابستگی را با گوشت و خون درک کرده بود. او کسی بود که از جانب خداوند وسیله ای شد برای انقلاب اسلامی ایران. اما از شما مسئولان سوال می کنم: درحال حاضر چه کسی مسئول قطع کردن ریشه های وابستگی است؟ آیا استفاده ی بی قید و شرط از اینترنت نجس آمریکایی نوعی وابستگی نیست؟ و آیا فیس بوک، توئیتر، واتس اپ، وایبر، تلگرام، اینستاگرام و... دامی از دام های شیطان بزرگ نیستند؟
غفلت تا به کی؟
طبق قانون، مهم ترین راه کار برای وابسته نبودن به اینترنت نجس آمریکایی و بهترین راه برای نجات از دام جاسوس کده های همیشه همراه صهیونیستی، مانند تلگرام، راه اندازی شبکه ی ملی اطلاعات است. شبکه ای که قریب به ۱۲سال در دستور کار قرار گرفته و از خواسته های مهم مقام معظم رهبری است.
ازجمله نرم افزارهای ضداجتماعی-صهیونیستی، تلگرام است؛ شبکه ی اجتماعی که بعضا افرادی، برای پنهان نمودن صهیونیستی بودن آن، او را روسی معرفی می کنند. در حالی که طبق اسناد موجود و اعتراف مدیر اجرایی تلگرام "پاول دوروف"، او فردی روسی تبار و به شدت مخالف و متنفر از روسیه است. او در قضیه ی درگیری های روسیه با آمریکا در موضوع "کریمه اکراین" درشبکه ی اجتماعی VK شبکه ای که خودش سازنده آن بود، علیه روسیه اختلال ایجاد کرد و پس از فرار از روسیه در آلمان و آمریکا مستقر شد و نرم افزار تلگرام را تحت مدیریت شرکت قلعه دیجیتال و مایکل میری لاشویلی ساخته و مطرح نمود. این شرکت در حوزه ی امنیت اطلاعات و ارتباطات فعال است و تمام اطلاعات کاربران تلگرام در آن ذخیره می شود.
مسئولان باید پاسخگو باشند!! وقتی تمام اطلاعات ما در شرکتی صهیونیستی که جزو سرسخت ترین دشمنان اسلام هستند ذخیره می شود، و آنها با این اطلاعات از هویت تک تک افراد جامعه، فرهنگ، نوع تعامل، اعتقادات و سیاست های اجتماعی ما مطلع می شوند و اینگونه فتنه های پیچیده و بزرگ و کوچک برای سرنگونی نظام اسلامی ایران طراحی می کنند! چرا باید محصول این شرکت (تلگرام) -این جاسوس کده ی همیشه همراه- اینگونه آزادانه در فضای مجازی ایران اسلامی فعالیت کند و هیچ منع و محدودیت قانونی نداشته باشد؟!! سال هاست رهبر فرزانه انقلاب بر راه اندازی شبکه ی ملی اطلاعات اصرار دارند اما چرا مسئولان سَوف سَوف می کنند؟!! و چرا از شبکه های اجتماعی داخلی حمایتی نمی شود یا اگر هم حمایتی شود در ازای آن پول کلان دریافت می کنند؟!!
به عنوان مثال یکی از برنامه های اجتماعی سیما برای تبلیغ سروش مبلغ ۴ میلیون و پانصدهزار تومان مطالبه کرده است!!! چرا باید کشورهای دیگری مثل چین، ژاپن و... برای استفاده از اینترنت نجس آمریکایی در چهار چوب قوانین خود معامله کنند و اجازه ی ورود فرهنگ ِ بی فرهنگ غرب را به کشور خود ندهند؛ اما در کشور عزیز و اسلامی ما "ایران" که سربلندی و سرافرازی آن، مرهون خون هزاران هزار شهید است؛ اینطور آزادانه رها و غیر قابل کنترل باشند.
وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، شورای عالی فضای مجازی و دیگر ارگان های مسئول، چگونه می خواهند از هم پاشیدن این چنینی خانواده ها و فساد جوانان ما را توجیه کنند؟!!
 خواسته ما ازمسئولین محترم این است که هر چه زودتر برای راه اندازی شبکه ی ملی اطلاعات اقدام کنند تا بساط فحشاخانه های صهیونیستی مانند تلگرام، اینستاگرام و... از محیط کشور جمع شود و جاسوس کده های همیشه همراه آزاد و رها نباشند.
ان شاءالله
مریم باقری؛ فعال فضای مجازی
----------------------
  1. صحیفه ی امام جلد۲۱
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۲۹
انتظار ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی