آرمان ولایت

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

آرمان ولایت

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

آرمان ولایت

جوابیه...

سه شنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۶، ۰۶:۰۶ ق.ظ

⏬⏬⏬

جوابیه آخرین پست کانال جناب جهرمی...

السلام علیکم...

چنان که إن شاء الله میدانید سرویس های جاسوسی-تروریستی رژیم های صهیونیستی به عنوان صاحبان اصلی شبکه های ضد اجتماعی و ضد تعاملی صهیونیستی مانند فیسبوک، توئیتر، تلگرام، اینستاگرام، واتس اپ، وایبر و...متحمل هزینه های هنگفتی در جهت ساخت، پشتیبانی و هدایت آنها شده و می شوند...که البته متاسفانه عده ای جاهل و عده ای خائن بدون هیچ ضابطه و تعهدی پای آنها را به فضای مجازی کشور عزیزمان باز و جالب آنکه با حمایت مشکوک خود از آنها عملاً، تمامی هزینه های فوق الذکر را به شکل مادی و معنوی جبران کردند...!!!

حال به نظر حضرتعالی آیا این خسران و ضرری که از وجود این جنگ افزارهای اینترنتی-صهیونیستی بر پیکر امنیت، اقتصاد، علم و پژوهش و فرهنگ و اجتماع داخلی وارد آمد ضمن غیرقابل گذشت بودن آیا قابل شمارش است...؟؟؟!!!

جواب روشن است...خیر...

اگر اوامر صربح حضرت امام خامنه ای و اسناد بالادستی در اجرای شبکه ملی اطلاعات(و پروژه های اقماری آن) جدی گرفته و بدان عمل میگشت امروز شاهد آن نبودیم که جوانکی(پاول دروف صهیونیست)بی سر و پا که عنصر دون پایه بیش از سرویس های جاسوسی-تروریستی رژیم های صهیونیستی محسوب نمی گردد برای نظام مقدس و مقتدر اسلامی بدل به چالش گردیده و دهان نجس خود را به تمسخر و توهین به کلیت نظام مقدس اسلامی باز نماید و در مقابل آن عرضه اندام کند...

آقای جهرمی؛ اگر اراده شما و دولت متبوع شما ذلت و حقارت پذیری بود نباید به پای نظام مقدس اسلامی نوشته میشد...که مع الاسف شد...!!!

شما سخن از کمک به پیام رسان های داخلی میکنید در شرایطی که دغدغه ی شما رفع فیلتر توئیتر صهیونیستی است که نقش آن در فتنه 88 اظهر من الشمس است...شما و دولتتان بجای کمک به شبکه های اجتماعی داخلی سالها در کمک به تلگرام صهیونیستی که بستر اصلی وقوع ضد امنیتی ترین، ضداخلاقی و ضد اعتقادی ترین و ضد اقتصاد مقاومتی ترین حوادث و وقایع تحمیل شده بر ایران اسلامی بود حمایت نمودید...شما بدون هیچ قانونی، بدون هیچ ادله ای ضامن این محارب و ابرجنایتکارِ مفسد فی الارض(تلگرام صهیونیستی) بودید حال تضامین شبکه های اجتماعی داخلی را از دیگران طلب میکنید...؟؟؟!!!

آنچه شما به عنوان اخبار از نبود شرایط مناسب بیان میکنید مخاطب آن به فرموده ی ولی امر مسلمین و مستضعفین عالم حضرت امام خامنه ای شما و دولت شماست...الان ساعت حساب است نه انشاء...شبکه ملی اطلاعات همان شرایط مناسبی بود و هست که جنابعالی و دولتتان هر روز یک فاز آن را در منظومه ای دیگر قیچی میکردید و با نگاه ساده لوحانه اگر بنگریم به قول آقای سیف(بانک مرکزی) تقریبا هیچ...!!!

جالب آنکه کماکان در همین بخش از پیامتان باز هم به سمت شبکه های ضد اجتماعی و ضد تعاملی صهیونیستی غش نمودید...!!!

این جمله طلایی حضرت امام خامنه ای را یک جای ذهنتان حک نمایید: اگر امنیت نباشد هیچ چیز نیست...

شما که باید بهتر بدانید امنیت نباشد معیشت نیز نیست...و آیا غیر از آنست که بارها آزموده ایم که شبکه های ضد اجتماعی و ضد تعاملی صهیونیستی بدنبال بی ثباتی و اخلال در امنیت ملی مایند...؟؟؟!!!

اگر اعمال محدودیت بر آنچه شما آنها را إن شاء الله از روی جهل شبکه های اجتماعی "بین المللی"(صهیونیستی صحیح است) میدانید خطاست...پس چرا تمامی دولت ها بنا بر قوانین و بر محور امنیت ملی خود این محدودیت ها را بصورت حداکثری اعمال می دارند...؟؟؟!!!طرح فریبنده، پرخرج و البته بی ثمر و شکست خورده فیلترینگ هوشمند راهکاری بود که ارائه و نهایتا مفقود شد...!!!لذا خواهشمندم نه خودتان نه ملت شریف ایران را فریب ندهید...

برادر جهرمی...!!!

اگر شما حریم خصوصی را مهم می پندارید و آن را پاس میدارید چگونه بر حفظ بستر فضای جمع آوری، تخلیه اطلاعاتی 40 میلیون کاربر ایرانی در تلگرام صهیونیستی توسط سرویس های جاسوسی-تروریستی دُوَلِ متخاصم اصرار داشتید...؟؟؟!!! دم خروس را باور کنیم یا قسم حضرت عباس را...؟؟؟

برادر جوانم...!!!

تفاوت کشورهای توسعه یافته با کشورهای عقب افتاده در آنست که کشورهای توسعه یافته تولید میکنند و کشورهای عقب افتاده مصرف...اگر مصرف گرایی در منطق شما عقب نگاه داشتن کشور از علم روز است که در بسیاری از مسایل بینشی خود تجدیدنظری اساسی و عمیق نمایید...!!!

دیگر دوره ی برابر دانستن کل فضای مجازی با تلگرام و امثالهم، دوره ی تکنولوژی و فن آوری خواندن محصولات عرصه تکنولوژی و فن آوری، دوره ی علم و پیشرفت و توسعه خواندن استفاده از چند شبکه ضد اجتماعی و ضد تعاملی صهیونیستی و صراحتا عرض نمایم دوره مغالطه ی کل به جزء تمام شده...!!! درصدی از فهم و شعور برای مخاطبین خود و کاربران و کارشناسان این عرصه اگر قایل باشید دیگر نه شما و نه دیگر افراد همفکر شما از این تعابیر بی ربط استفاده نخواهند کرد...

تهدید بزرگ یعنی جایی که شوی ادعای "ما می توانیم" بیاییم و بعد هر اقدامی صورت بدهیم که نتوانیم و نباید بتوانیم...

وصیت بنده به شما این است:

کمی از فضای جناحی و سیاست زده اطرافتان فاصله بگیرید تا عاقبت بخیر شوید...

والسلام علی من اتبع الهدی...

سید مقداد صادقی تحلیل گر ارشد فضای مجازی...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۱۹
انتظار ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی