آرمان ولایت

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

آرمان ولایت

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

آرمان ولایت

بـنیامین نـتانیاهو‌، نخست‌ وزیر‌ رژیم نامشروع اسرائیل، 7 دسامبر 2009 در جلسه‌ ی کمیته ی‌ روابط خارجی و امور دفاعی پارلمان اسـرائیل از واشـنگتن تقاضا کرد، از فضای مجازی بـه‌ خـصوص تـوئیتر علیه حکومت ایران اسـتفاده‌ کند و از‌ آن برای جـنگ عـلیه این نظام بهره ببرد‌. نتانیاهو‌ به مقامات آمریکایی توصیه کرد که برای از بین بردن مـشروعیت حـاکمیت‌ در‌ ایران از سایت های اجتماعی بهره جسته و با ارائه ی اطـلاعات خـاص‌ و دامن زدن به شایعات بی پایه و اساس، آشوب‌ هـای داخـلی را هـدایت کنند‌.

یک مجله آمریکایی نیز در ‌‌گزارشی‌ با تأکید بر اهمیت شبکه ی اجتماعی توئیتر در تحولات اخیر ایران و با اشـاره‌ ‌بـه‌ اظهارات‌ سال 1388 کلینتون -وزیر امور خارجه وقت آمریکا- تحولات آینده در سیاست خارجی آمریکا را علیه دولت هـای هـدف به جنگ جهانی ایده ها‌ تشبیه کرد. 

بعد از گذشت هشت سال از حوادث فتنه ی 1388، توئیتر همچنان در خدمات دهی به تروریست ها و آشوبگران دنیا جایگاه خاص خود را حفظ کرده است. به گونه ای که بنا به گفته ی رئیس پلیس فتای ناجا، بستر اصلی عملیات‌ و ارتباطی تروریست‌ها در دنیا، در درجه ی اول توئیتر و در درجه ی دوم تلگرام است.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۰۹
انتظار ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی