آرمان ولایت

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

آرمان ولایت

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

آرمان ولایت

امنیت ملی محل معامله نیست...

يكشنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۶، ۰۶:۴۰ ق.ظ
یکی از اعضای جبهه اقدام در یادداشتی بیان داشت:

مسئولان قوه ی قضائیه هم بر اساس اختیارات قانونی خود باید با این جاسوس خانه های همیشه همراه و کسانی که باعث نفوذ خصم حیله گر، و جاسوسی دولت های صهیونیستی می شوند، قاطعانه برخورد نماید.

حضرت امام خمینی (ره) در تحریرالوسیله بیان می دارند:«اگر در سکوت علمای دین و رؤسای مذهب (اعلی الله کلمتهم) تقویت ظالم و تأیید او باشد (العیاذ بالله) سکوت کردن بر ایشان حرام است و بر آن ها واجب است اظهار کنند؛ ولو این که در رفع ظلم او مؤثر نباشد».1

اگر افراد یک جامعه با بصیرت و آگاهی، مطالبه گر و ناظر بر دستگاه های تصمیم گیرنده و اجراکننده باشند، قطع به یقین خواهند توانست از به وجود آمدن بسیاری از مشکلات و کمبودها در این نهادها جلوگیری کنند. زیرا اگر مسئولین بر بصیرت، مطالبه و نظارت مردم واقف باشند بدون شک جرأت کم کاری و قانون گریزی نخواهند داشت. حال جای تاسف است که اکثر مردم ما در برخورد با بی کفایتی ها و تخلفات برخی از مسئولان هیچ واکنشی نشان نمی دهند.

مقام معظم رهبری امام خامنه ای (مد ظله العالی) می فرمایند: «... جوان باید مطالبه کند، باید احساس کند که این مطالبه سودمند است، ثمربخش است؛ و تشویق بشود بر این مطالبه و باید احساس کند که او فقط مسئولیتش طرح سؤال و پرتاب کردن یک شعار نیست، که بگوید خوب، ما کار خودمان را کردیم؛ نه، پیگیرى کردن، مطالعه کردن، درباره ى مسئله اندیشیدن، آن را پخته کردن، راه کار اجرائى را براى آن جستجو کردن، براى طرحش با مراکز دست اندرکار و مجرى تلاش کردن و فعالیت کردن و بالاخره خود وارد میدان کار شدن، این ها جزء وظایف و تکالیف جوان ماست که این را هم بایستى جوان ما درک کند...».2

اسلام برای حفظ امنیت مردم و جامعه اسلامی اهمیت بسیاری قائل است؛ بدین سبب با جاسوسی در امور شخصی و اجتماعی افراد و ملت ‌ها به شدت مخالف است. با نا امید شدن دشمنان از جنگ های نظامی و سخت علیه ایران اسلامی، امروز اسلام و جمهوری اسلامی ایران با جنگ نرم مواجه است و نبرد سایبری یکی از پرکاربردترین روش های جنگ نرم است که برای عملیاتی کردن آن نرم افزارهای جاسوسی ضد اجتماعی ابزاری مؤثر به شمار می روند.

برنامه های ضد اجتماعی و ضد تعاملی، به ظاهر کاربردهای روزمره و معمولی دارند و امکان برقراری ارتباط بین مردم را در زمینه های گوناگون فراهم می کنند؛ لیکن بدون شک برای رسوخ در هویت فرهنگی امت ‌های اسلامی، بخصوص ملت مسلمان ایران و ایجاد فاصله بین مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ساخته شده اند و صد در صد دارای کارکرد جاسوسی-امنیتی هستند.

محبوب ترین این نجس افزارها در بین کاربران ایرانی در فضای مجازی، تلگرام است که توسط فردی روس تبار به نام پاول دروف تاسیس شده است. او با کمک خانواده لاشویلی و برادر خود نیکلای دروف توانست ضمن فرار از روسیه، در آلمان و آمریکا مستقر شود و نرم افزار تلگرام را تحت مجموعه مدیریتی خانواده لاشویلی (قلعه دیجیتال) بسازد.

صاحبان صهیونیست این جنگ افزارها با صرف هزینه ‌های هنگفت، جریان افکار عمومی را رصد می کنند؛ به باورها، ارزش ها و هنجارهای مردم تسلط می یابند؛ و درنتیجه کاربران را در راستای تأمین اهداف و تحقق نتایج مطلوب خود جهت می دهند. بسیار نابخردانه است که تصور کنیم چنین دشمنان وحشی و خونخواری که حتی به جان زنان و کودکان بی گناه هم رحم نمی کنند، با صرف میلیون ها دلار هزینه، نرم افزارهایی را طراحی کنند، تا ما با آرامش و اطمینان کامل، علیه او و برای نابودی او فعالیت کنیم و دین و اعتقادات خود را در سطح جهان گسترش دهیم!!!

 متاسفانه سهل اندیشی و غفلت مسئولین، مجوز ورود این فحشاخانه های همیشه همراه را صادر نموده و باعث شده که ایران در زمینه فضای مجازی عملکرد بسیار ضعیفی داشته باشد و اطلاعات شخصی افراد جامعه به آسانیِ عضویت در این جنگ افزار ها، در اختیار اصلی ترین دشمنان ما یعنی آمریکا و رژیم صهیونیستی قرار گیرد.

امام خمینی (ره) می فرمایند: «اگر روابط تجاری با کفار موجب ترس بر حوزه اسلام شود ترک این روابط بر تمام مسلمانان واجب می شود. در اینجا فرقی میان استیلاء سیاسی یا فرهنگی و معنوی دشمن وجود ندارد. اگر روابط سیاسی که بین دولت های اسلامی و دول بیگانه بسته می شود و برقرار می گردد موجب تسلط کفار بر نفوس و بلاد و اموال مسلمانان شود یا باعث اسارت سیاسی این ها گردد، برقراری روابط حرام است و پیمان هایی که بسته می شود باطل است و بر همه مسلمین واجب است که زمام داران را راهنمایی کنند و وادارشان نمایند بر ترک روابط سیاسی این چنانی هر چند به وسیله مبارزه منفی باشد».3

مایه تعجب است که مسئولان قوا نسبت به این خلاء امنیتی که اطلاعات کاربران در سطوح فردی و اجتماعی را در اختیار دشمنان اسلام و مسلمین قرارمی دهد، سکوت کرده اند...

 مسئولین قوه ی مقننه باید از قوانین فضای سایبری دفاع کنند و مطابق با نیاز جامعه، و قرار دادن ضمانت اجرایی، قوانین سخت گیرانه تری وضع نماید.

مسئولان قوه ی قضائیه هم بر اساس اختیارات قانونی خود باید با این جاسوس خانه های همیشه همراه و کسانی که باعث نفوذ خصم حیله گر، و جاسوسی دولت های صهیونیستی می شوند، قاطعانه برخورد نماید.

مسئولان در قوه مجریه بالاخص وزارت اطلاعات نیز باید در جهت حفاظت از حقوق مردم ایران، با این سرویس های جاسوسی-تروریستی برخورد قاطعانه ای داشته باشند.

مدیران صدا و سیما!! نیز به عنوان یکی از اعضای شورای عالی فضای مجازی وظیفه دارند علاوه بر حذف صفحات رسمی برنامه های پر مخاطب صدا و سیما در نجس افزارهایی چون تلگرام و اینستاگرام، با ساختن برنامه هایی در راستای معرفی نرم افزار های اجتماعی بومی با زمان پخش مناسب و ایجاد کانال در شبکه های بومی، از ظرفیت های داخلی حمایت کنند.

به امید اینکه هر چه زودتر مسئولین، در اقدامی هوشمندانه با اختصاص یک دهم هزینه فیلترینگ ناهوشمند(!)، شبکه ملی اطلاعات را که منطبق با هویت دینی و ملی ما خواهد بود، هر چه سریع تر راه اندازی نمایند تا کاربران ایرانی، از اینترنتی امن، سریع، ارزان و همیشه در دسترس برخوردار شوند. به علاوه به ساخت نرم افزارهای بومی مشابه مطرح جهانی و حتی بهتر از آن ها کمک کنند و با توجه به تاکیدات مکرر مقام معظم رهبری امام خامنه ای (مد ظله العالی) در راستای اقتصاد مقاومتی گام بردارند.

 بر مردم و مسئولان فرض است که به این فرمایش مقام عظمای ولایت عمل نمایند که فرمودند: «در زمین طراحی شده دشمن بازی نکنید، که چه ببرید و چه ببازید به نفع اوست.»4

 

فاطمه رزم آور فعال فضای مجازی

_____________________________________________

1-   تحریرالوسیله، ج1، 528

2-   بیانات در دیدار دانشجویان نخبه و نفرات برتر کنکور و فعالان تشکل‌های سیاسی فرهنگی دانشگاه‌ها‌، 17/07/1386

3-   تحریرالوسیله، ج ۱، ص ۱۸۵

4-   بیانات در دیدار جمعی از دانش‌آموزان و دانشجویان در آستانه‌ی سالروز سیزده آبان، 08/08/1387

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۳۰
انتظار ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی