آرمان ولایت

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

آرمان ولایت

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

آرمان ولایت
یکی از اعضای جبهه اقدام در یادداشتی بیان داشت:

آقایان مسئول کی از خواب زمستانی بیدار خواهند شد؟! می ترسیم کم کم هم امنیت و هم استقلال فرهنگی را با هم از دست بدهیم. می دانید که این ها به آسانی به دست نیامده؛ بلکه حاصل خون شهدا است. وقتی حرف از انقلاب به وسط می آید همه خود را سهیم می دانید. بسم الله! آنچه بدست آمده در معرض خطر است.

من بارها گفته ام از آن روزی باید ترسید که جوان ما، دانشجوی ما در دانشگاه انگیزه طرح مسأله، طرح سوال و درخواست نداشته باشد. همه همت ما باید این باشد این روحیه مطالبه، خواستن و مدعا داشتن در زمینه های گوناگون را در نسل جوان کشورمان – بخصوص جوان علمی– گسترش دهیم. اگر این شد ممکن است به همه آن مطالبات نتوان پاسخ داد کما این که در کوتاه مدت همین جور هم هست؛ به همه مطالبات در کوتاه مدت یقینا نمی شود پاسخ داد ظرفیت ها محدود است. لیکن یقینآ آینده خوب و یک افق روشن با چنین مطالباتی جلوی چشم است.1"

همان طور که می دانید یکی از ارکان اساسی هر کشور استقلال است که متاسفانه برخی کشور ها خود باخته شده و تحت استعمار غرب درآمده اند. بحمدالله جمهوری اسلامی ایران تا کنون سعی داشته این گونه نباشد و نیست البته برخی در عمل استقلال کشور را زیر سوال برده اگر چه به زبان نمی آورند.

استقلال فقط استقلال سیاسی نیست بلکه ما از جهت اقتصادی و فرهنگی هم باید مستقل عمل کنیم که استعمار فرهنگی از استقلال سیاسی و اقتصادی برتر است. همان طور که شهید آیت الله مطهری فرموده: " مگر ممکن است ملتی را استعمار اقتصادی و استعمار سیاسی بکنند بدون آن که استعمار فکری بکنند یعنی بدون آن که فکرش را هم طوری بسازند که با استعمار سیاسی و اقتصادی جور در بیاید؛ شخصیت فکری او را از او بگیرند، او را به آنچه مال خودش است بدبین کنند و به آن فکری که از ناحیه استعمارگر آمده خوشبین کنند...2" ایشان در جایی دیگر بیان داشته اند که "منطق اسلام برقراری عدالت توام با معنویت است.3"

با این حساب آیا نباید جلوی نفوذ دشمن را گرفت؟! واضح است وقتی معنویت از جامعه گرفته شود، مردم خود به خود به سوی فرهنگ دیگر کشانده و مرعوب آنها می شوند.

آیا باید با دست های خودمان راه را برای دشمن باز کنیم و فرهنگ اسلامی را که می بایست به جهان صادر کنیم، به دستان دشمنان صهیونیستی بسپاریم تا آن را تغییر دهند و جامعه اسلامی را به سوی نابودی بکشانند؟!

دشمن از هر طریقی سعی دارد پروژه نفوذ خود را اجرایی کند که یکی از راه ها و مصادیق آن شبکه های به اصطلاح اجتماعی صهیونیستی به خصوص تلگرام است. مدیر تلگرام، پاول دروف روس تبار است که توسط دولت روسیه تحت تعقیب می باشد. بنا بر ادعای تلگرام که در f.a.q این سایت منتشر شده، مدیریت مالی تلگرام به عهده کمپانی "قلعه دیجیتال" می باشد که رئیس شرکت مذکور، مایکل میری لاشویلی، یکی از افسران عالی رتبه نظامی در ارتش کودک کش رژیم صهیونیستی است.

جالب آنست که این شبکه های ضد اجتماعی صهیونیستی، بیشترین مخاطبان را در بین کاربران ایرانی دارند و این در حالیست که در بسیاری از کشورهای غربی، اینترنت مخصوص کودکان وجود دارد و کودکان نباید از اینترنت بزرگسالان _چیزی که در کشور ما به راحتی در دسترس کودکان است_ استفاده کنند. حال چه شده که این دشمنان خونخوار دلشان به حال ما سوخته و بستر اینترنت و شبکه های ضد اجتماعی را برای کودکان آماده کرده اند؟!

آقایان مسئول کی از خواب زمستانی بیدار خواهند شد؟! می ترسیم کم کم هم امنیت و هم استقلال فرهنگی را با هم از دست بدهیم. می دانید که این ها به آسانی به دست نیامده؛ بلکه حاصل خون شهدا است. وقتی حرف از انقلاب به وسط می آید همه خود را سهیم می دانید. بسم الله! آنچه بدست آمده در معرض خطر است. شما واقف هستید که از وقتی این شبکه های ضد اجتماعی صهیونیستی به فضای مجازی کشور راه پیدا کرده است، چقدر به امنیت ملی و امنیت فردی و اجتماعی ضربه زده و فساد و جرایم زیاد شده است.

آیا در شرح وظایف شما این ها نیامده؟! آیا در هنگام قبول مسئولیت متعهد نشدید؟! پس در قبال تمام کم کاری ها مسئول هستید.

عجیب است به خاطر موضوع استفاده تلگرام صهیونیستی از مخابرات رمز که تنها در امور نظامی کاربرد دارد، کشور چین که دولتی کمونیستی است آن را فیلتر کرده ولی دولت ما...!!!

قوه مجریه چرا با فیلترینگ مخالفت کرده و احکام صادره از سوی قوه قضائیه مبنی بر مسدود سازی این نرم افزارهای صهیونیستی را اجرا نکرده است؟! فساد این نرم افزارهای صهیونیستی هر روز در حال گسترش است. پس چرا بقیه قوا هم عملکردی جدی در این زمینه نداشته اند؟! وزارت ارتباطات و دستگاه های مرتبط چگونه پیگیر این جریان هستند؟ و در مقابل، حرف هایی می زنند که بیشتر باعث تعجب است.

آقایان در قوه قضائیه چرا برخوردی جدی در جهت فشار برای فیلترینگ این فساد خانه های صهیونستی نشان نمی دهید؟ آیا برایتان محرز نشده که این ها صهیونستی است؟ آیا مقام معظم رهبری نفرمودند که به جبهه دشمن کمک نکنید؟

صداوسیما هم می تواند نقش بسزایی داشته باشد؛ این دانشگاه عمومی می بایست کارشناسان بیشتری برای تبیین و روشن سازی دعوت کرده و تبلیغ کانال های تلگرامی، این جاسوس کده و سست کننده بنیان خانواده را ممنوع نماید.

انتظار داریم وزارت اطلاعات به عنوان حافظ امنیت ملی که وظیفه آن برخورد با عوامل دشمن در نهادهای دولتی و غیر دولتی است و واقعا هم خوب عمل می کند، در این زمینه کوتاه نیاید و پیگیر مقابله با جریان نفوذ از طریق شبکه های ضد اجتماعی صهیونیستی باشد.

مبادا با سکوت مان باعث کم کاری یا تایید شویم.

سجاد همتی؛ فعال فضای مجازی

------------------------------------------------------------------------

1.       بیانات مقام معظم رهبری در دیدار دانشجویان نخبه، برترین های کنکور و فعالان تشکل های سیاسی فرهنگی دانشگاه ها (17/7/86)

2.       مجموعه آثار استاد شهید مطهری؛ ج 24، ص 241

3.       آینده انقلاب اسلامی ایران؛ ص 17

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۲۷
انتظار ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی