آرمان ولایت

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

آرمان ولایت

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

آرمان ولایت

راز برلین و تلگرام صهیونیستی...

پنجشنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۶، ۱۰:۱۴ ق.ظ
سید مقداد صادقی تحلیلگر ارشد فضای مجازی در یادداشتی بیان داشت:
این مسئله آنقدر برای دولت و دستگاه امنیتی روسیه حائز اهمیت است که از سال 2015 تا بدین روز مکرراً پاول دورف و جنگ افزار اینترنتی-صهیونیستی تلگرام(Telegram Messenger) را مستقیماً حامی تروریسم معرفی نموده و در آخرین موضع گیری در 27سپتامبر 2017(روز گذشته) نیز به صراحت بر برخورد قاطع با جنگ افزار مورد اشاره تاکید داشت.

در پژوهش های مرتبط با کودتای آمریکا و هم پیمانان اروپایی آن در اوکراین (2014) متاسفانه به نقش پررنگ دولت و دستگاه امنیتی آلمان توجه نگردیده و اگر محققین در این راستا دست به تحقیقات موشکافانه زنند قطعاً به نکات جالب توجهی خواهند رسید.

اینجانب إن شاء الله در این مجال بدنبال پرداختن به بخشی از این کلاف پر پیچ و خم و ارتباطات چندلایه ی فرماندهان میدانی کودتای مذکور و پشت پرده ی حضور آلمان و پشتیبانی در صحنه آن با مدیر وقت شبکه اجتماعی VK پاول دورُف(Pavel Durov) خواهم بود.

 

طبق اسناد متقن علت دستگیری پاول دورف (مدیر وقت شبکه اجتماعیVK روسیه) توسط FSB) دستگاه امنیتی روسیه) و بعد فرار وی توسط کار هماهنگ سازمان های جاسوسی-تروریستی دولت های صهیونیستی، همکاری وی با کودتاگران اوکراین و عدم همکاری متقابل با دولت روسیه در کمک به شناسایی رهبران محلی این کودتا در اوکراین است.

لیست اسامی اطلاعات اشخاص درخواستی FSB از پاول دورف 

 

کودتای آمریکایی-اروپایی اوکراین و درگیری FSB با پاول دورف در این رابطه

 لوگو شبکه اجتماعی VK

پاول دورف و سایت شبکه ی اجتماعی محبوب VK عملاً بازوی فضای مجازی کودتا محسوب می شد و به زعم اکثریت کارشناسان عامل به نتیجه رسیدن کودتای اوکراین طرح و برنامه ریزی و هدایت در این فضا(VK) بوده است. لذا  FSB مستقیماً عامل به ثمر نشستن کودتای آمریکایی-اروپایی در اوکراین بستری می دانست که پاول دورف آن را مدیریت میکرد.

FSB و جریان حمایت پاول دورف از کودتای آمریکایی-اروپایی 2014 اوکراین

 

این مسئله آنقدر برای دولت و دستگاه امنیتی روسیه حائز اهمیت است که از سال 2015 تا بدین روز مکرراً پاول دورف و جنگ افزار اینترنتی-صهیونیستی تلگرام(Telegram Messenger) را مستقیماً حامی تروریسم معرفی نموده و در آخرین موضع گیری در 27سپتامبر 2017(روز گذشته) نیز به صراحت بر برخورد قاطع با جنگ افزار مورد اشاره تاکید داشت، که إن شاء الله در این رابطه بصورت جداگانه مطلبی را خواهم نگاشت.

آرم سرویس امنیت فدرال روسیه(FSB)

 

FSB، مسنجر تلگرام را بستر فعالیت های تروریستی میداند

 

اما حقیر بدنبال آنم که از چرایی و علت اصلی وجود دفتر مرکزی تلگرام صهیونیستی( Zionist Telegram Messenger) در برلین(Berlin) آلمان(Germany) رمزگشایی نمایم تا حلقه های پنهان این پروژه ی عظیم جاسوسی که در سلسله مقالات اینجانب که سابقاً بدان پرداختم آشکار گردد.

 

 

سال 2014 میلادی کی اف(Kiev) پایتخت اوکراین(Ukraine) دستخوش تحولاتی میشود که گواه مدیریت منظم و با برنامه ای برای تغییر دفعی حکومت به سمت مطلوب ناتو(NATO) است.

آرسنی پتروویچ یاتسنیوک در ایام کودتا در کنار باراک اوباما(2014)

 

آرسنی پتروویچ یاتسنیوک و اوله تیاننی بوک در کنار جان مک کین(ایام کودتا 2014)

 

 

حضور میدانی کاترین اشتون مسئول وقت سیاست خارجی اتحادیه اروپا در کنار کودتاچیان(کیف) 2014

 

سخنرانی جان مک کین رئیس کمیته نیروهای مسلح مجلس سنا آمریکا در جمع کودتاچیان(کیف) 2014

 

همانطور که در بالا با ذکر سند بیان نمودم نقش بی بدیل و اثبات شده ی شبکه اجتماعی VK که بزرگترین شبکه اجتماعی روسی زبان دنیا و از نظر گستردگی دومین شبکه اجتماعی بزرگ در سطح جهان محسوب می آید در جریان این کودتا بسیار واضح است. اما همانگونه که اشاره نمودم علم به نقش دولت و سرویس جاسوسی آلمان(BND) از نکاتی است که متاسفانه مغفول مانده است.

 

آرم آژانس امنیت فدرال آلمان(BND)

آلمان به عنوان دشمنی تاریخی برای روسیه همواره بدنبال جبران شکست های خود در مقابل شوروی سابق و روسیه فعلی بوده و جهت گیری های گوناگون بعد از جنگ های جهانی اول و دوم در ارائه تصویری واقع گرایانه از این خصومت ذاتی و گاهاً بی پرده میتواند راهگشای محققین دغدغه مند باشد. از بلوک بندی آلمان به شرقی و غربی و ماجرای فرو ریختن دیوار مشهور برلین(Berlin Wall) معروف به پرده آهنین در سال 1989 و موضوعات درگیری های لفظی شدید بین مسئولین عالی رتبه دو کشور در سالهای اخیر خود نشانه هایی از درگیری عمیق تاریخی دارد.

دیوار برلین معروف به پرده آهنین

 

 

شاید دیگر آلمان نازی و اتحاد جماهیر شوروی موجود نباشد اما کارشناسان سیاسی و نظامی به خوبی به این نکته واقفند که موج تخاصم هنوز که هنوز است ساحل روابط دو کشور را ناامن نگاه داشته است.

آرسنی پتروویچ یاتسنیوک(Arseniy Yatsenyuk) فردی که هیچگاه یهودی بودن خویش را تکذیب نکرده است اولین نخست وزیر بعد از کودتای مشترک چند کشور عضو ناتو در اوکراین محسوب میشود فردی که در لیست معروف FSB به پاول دورف جهت اخذ اطلاعات وی از درون VK حضور داشت.

سند یهودی الاصل بودن آرسنی پتروویچ یاتسنیوک

 

 

آرسنی پتروویچ یاتسنیوک در ایام کودتا در کنار فرانک والتر اشتاین مایر وزیر وقت خارجه آلمان(کیف)2014

آرسنی پتروویچ یاتسنیوک، آنگلا مرکل صدراعظم و اشتاین مایر وزیرخارجه آلمان(ایام کودتا)2014

 

آرسنی پتروویچ یاتسنیوک در معیت آنگلا مرکل(2014)

 

اوله تیاننی بوک و  آرسنی یاتسنیوک و ویتالی کلیچکو در حال هدایت میدانی کودتاچیان(کیف 2014)

 

آرسنی در حال هدایت کودتاچیان در میدان استقلال شهر کیف(Maidan Nezalezhnosti)

آرسنی پتروویچ یاتسنیوک پس از موفقیت در کودتا و دیدار با جان کری

 

اولکساندر تورچینوف(Oleksandr Valentynovych Turchynov) رئیس شورای امنیت ملی و دفاع اوکراین و عضو لیست سیاه FSB درخواستی از پاول دورف

اولکساندر تورچینوف در جمع کودتاچیان و هدایت آنان(کیف 2014)

یاتسنیوک و تورچینوف موفقیت خود در کودتا را با جان کری جشن می گیرند(جان کری در این دیدار کودتا اوکراین را تلفیق اراده مجازی و حقیقی دانست)

تصاویری از ویتالی کلیچکو(Vitali Volodymyrovych Klitschko) بوکسور معروف اوکراینی و از رهبران داخلی کودتا و عضو لیست سیاه FSB درخواستی از پاول دورف

 

آندریو ولدیمیروویچ پاروبی(Andriy Volodymyrovych Parubi) رئیس پارلمان اوکراین و دبیر سابق شورای امنیت ملی و دفاع از اوکراین و عضو لیست سیاه FSB درخواستی از پاول دورف

 

آندریو ولدیمیروویچ پاروبی در کنار افسران BND(کیف 2014)

دمیتر آناتولیویچ یاروش(Dmytro YaroshDmytro Yarosh) فرمانده ی عملیات ضد مواضع روسیه در جریان کودتا اوکراین و عضو لیست سیاه FSB درخواستی از پاول دورف

دمیتر آناتولیویچ یاروش در حال سخنرانی و تهدید روسیه با لباس نظامی بعد از اتمام کودتا(کیف 2014)

 

پترو اولکسیویچ پروشنکو(Petro Oleksiyovych Poroshenko) رئیس جمهور فعلی اوکراین، از رهبران کودتا و عضو لیست سیاه FSB درخواستی از پاول دورف

نتانیاهو وقوع کودتا در اوکراین را، موفقیت خواست اجتماعی در هماهنگی با ابزار جدید(فضای مجازی)دانست

 

پترو اولکسیویچ پروشنکو در کنار بنیامین نتانیاهو(وی از رژیم صهیونیستی بخاطر حمایت مالی!و تبلیغاتی از کودتا اوکراین تشکر نمود)

پترو اولکسیویچ پروشنکو و باراک اوباما(اوباما در این دیدار بر نقش فضای مجازی در وقوع کودتا تاکید داشت)

 

پترو اولکسیویچ پروشنکو در کنار مرکل و جو بایدن(معاون اول وقت رئیس جمهور آمریکا)

ولادیمیر گرویسمن(Volodymyr Borysovych Groysman) نخست وزیر یهودی الاصل اوکراین و عضو لیست سیاه FSB درخواستی از پاول دورف

سند یهودی الاصل بودن ولادیمیر گرویسمن

 

ولادیمیر گرویسمن بلافاصله بعد از نخست وزیری به فلسطین اشغالی سفر و قراردادهای متعددی را با رژیم نجس و حرام زاده صهیونیستی امضاء نمود

 

نتانیاهو و گرویسمن یهودی الاصل(نتانیاهو وی را فردی موثر در آینده ی یهود خطاب کرد)

 

ولادیمیر گرویسمن در کنار نتانیاهو نخست وزیر رژیم نجس و حرام زاده صهیونیستی(نقشه ی ایران و منطقه در تصویر دیده میشود)

 

دولت آلمان با محوریت آنگلا مرکل صدراعظم آلمان و فرانک والتر اشتاین‌مایر(Frank-Walter Steinmeier) وزیر وقت خارجه و رئیس جمهور فعلی آلمان و دبیرکل سازمان امنیت و همکاری اروپا(OSCE)به عنوان هادی و پشتیبان کودتا و پس آن واسطه و میانجی در بین روسیه و اوکراین عمل نمودند و در حال حاضر نیز آلمان جزء سه شریک اول استراتژیک اوکراین محسوب می گردد.

تصویری گویا از نقش آلمان و انگلیس در کودتا 2014 اوکراین(یاتسنیوک در پشت تصویر دیده میشود)

 

یاتسنیوک و کلیچکو در ایام کودتا در کنار مرکل

 

یاتسنیوک، کلیچکو، اوله تیاننی بوک، یوری لوتسنکو در کنار اشتاین مایر(کیف/ایام کودتا)

 

فرماندهی میدانی کودتا توسط اشتاین مایر در کیف(2014)

 

حضور اشتاین مایر در کنار یاتسنیوک، کلیچکو و ساتووی در تجمع کودتاچیان 2014 کیف

 

یاتسنیوک چند روز بعد از اتمام کودتا اولین سفر خود را به آلمان داشت

 

پترو اولکسیویچ پروشنکو نیز اولین سفر خود را به عنوان رئیس جمهور اوکراین به آلمان داشت

 

پترو اولکسیویچ پروشنکو و اشتاین مایر در کنار یکدیگر 5 روز پس از موفقیت در کودتا

 

 

نقش آلمان در قبل، حین و پس از کودتا اوکراین محوری بوده است(پترو اولکسیویچ پروشنکو، مرکل و پوتین)

 

 

این چنین بود که تمامی رهبران و فرماندهان میدانی کودتای اوکراین با حمایت و پشتیبانی تمام عیار و بی سابقه ی رژیم های صهیونیستی آمریکا، اسرائیل و آلمان و... که از سالها قبل طرح ریزی گشته بود هدایت میشدند و پاول دورف نیز در این میان وظیفه بسیار تاثیرگذار شبکه سازی را در بستر شبکه اجتماعی VKعهده دار گشت و به پاس چنین خدماتی سرویس جاسوسی آلمان(BND) دفتری را در شهر برلین(یعنی نماد شکستن دیوار معروف برلین و شکست کمونیسم حمایت شده ی شوروی) و سرویس جاسوسی-تروریستی NSA  دفتری در بوفالو نیویورک و دیتاسنتری در  توکویلا و سرویس جاسوسی-تروریستی MI6سرور اصلی را در لندن مستقر و سازمان جاسوسی-تروریستی Mossad نیز با حمایت و پشتیبانی مالی عوامل خود تلگرام صهیونیستی را ایجاد و در حال حاضر نظارت، هدایت و کنترل می نمایند.

دفتر فرماندهی جنگ افزار اینترنتی-صهیونیستی تلگرام(برلین/آلمان)

 

دفتر مدیریت سرور اصلی تلگرم صهیونیستی(خیابان شیلتون لندن/انگلستان)

 

مین پلیس تاور دفتر مرکزی تلگرام(قلعه دیجیتال)(بوفالو نیویورک/آمریکا)

 

آنچه بنده در این فرصت بدان اشاره داشتم نقش کلیدی و غیرقابل انکار شبکه اجتماعی VK و شخص پاول دورف به عنوان مدیر آن در جریان ایجاد، به نتیجه رساندن و تثبیت کودتا 2014 اوکراین و حفظ توامان رهبران داخلی آن در بستری امن که وی آن را کنترل می نمود بوده و به خوبی معین گشت تمامی افرادی که در لیست سیاه FSB حاضر بودند در دولت کودتا پست های مهم کشور را اشغال کردند. در این میان رژیم های صهیونیستی غربی بالاخص آلمان قدردان تلاش افراد مزدوری همچون پاول دورف بودند و وی را پس از فراری دادن از روسیه تحت پشتیبانی کامل خود قرار دادند و موید آن تخطی از تمامی پروتکل های امنیتی در سطح ملی در حوزه فضای مجازی برای مساعدت به پاول دورف جهت ایجاد و مدیریت جنگ افزار اینترنتی-صهیونیستی تلگرام بوده است. شواهد به خوبی نشان میدهد که این جنگنده بمب افکن پنهان کار(تلگرام) بدنبال اوکراینیسازیونی کشورمان در سطوح مختلف است تا تجربه ی VK و اوکراین را بار دیگر و با هدایت اربابان خود در سرویس های جاسوسی-تروریستی دولت های صهیونیستی کلید زند.

والسلام علی من اتبع الهدی

سید مقداد صادقی تحلیل گر ارشد فضای مجازی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۲۲
انتظار ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی