آرمان ولایت

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

آرمان ولایت

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

آرمان ولایت

استفاده از تلگرام؛ تبعیت از دشمن!...

جمعه, ۳۰ مهر ۱۳۹۵، ۰۶:۵۸ ق.ظ

استفاده از تلگرام؛ تبعیت از دشمن! (گزارش خبری سومین نشست جبهه اقدام)

سومین نشست جبهه اقدام (جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی) و اولین جلسه واحد برادران، درمهرماه 95 در حوزه علمیه المهدی عجل الله تعالی فرجه در شهرستان آران و بیدگل برگزار گردید. در این راستا،چهار جلسه با سخنرانی آقای سید مقداد صادقی، تحلیلگر ارشد فضای مجازی تشکیل شد.


جلسه اول با حضور اساتید و کادر مدیریتی حوزه علمیه المهدی عجل الله تعالی فرجه بیدگل شکل گرفت. در این برنامه آقای صادقی به بیان راهکار مقابله با نجس افزارصهیونیستی تلگرام پرداختند. ایشان تاکید کردند: "اولین ضربه به صهیونیست ها خروج از تلگرام است. و بعد برای حضور فعال در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، بایددر زمین طراحی شده از سوی خود و با قواعد خودمان بازی کنیم. الان بحمدالله نرم افزارهای خوب داخلی ازقبیل سلام، سروش، لنزور، نسیم، ویسگون و... طراحی شده اند که حضور اساتید و طلاب محترم در این فضاها بسیار موثر و راهبردی بوده و اساتید محترم می توانند باحضور فعال خود، در جهت تقویت اعتقادات جامعه نقشبی بدیلی داشته باشند."


جلسه دوم و سوم با فعالان فرهنگی حوزه علمیه خواهران فاطمه الزهرا سلام الله علیها و حوزه علمیه المهدی عجل الله تعالی فرجه به صورت جداگانه برگزار گردید. در این دو جلسه به تبیین اجمالی ماهیت تلگرام پرداخته شد و قسمت اعظم جلسه به پرسش و پاسخ حول شبهات موجود درباره تلگرام و فضای مجازی اختصاص یافت.


جلسه چهارم با حضور عموم طلاب و مبلغان حوزه علمیه المهدی عجل الله تعالی فرجه در ساعت 19 برگزار گردید.در این جلسه که با بیانات شیوای آقای صادقی، رنگ وبوی خاصی گرفته بود، ایشان به مساله بسیار با اهمیت جهاد کبیر و عدم تبعیت از دشمن پرداختند. در این راستا ایشان با معرفی بنیاد مرزهای الکترونیکی (EFF) یا همان (Electronic Frontier Foundation) و همچنین گروه موسوم به اصل 19 (ASL18) و پیشنهاد این جاسوسان صهیونیست به مردم ایران مبنی بر استفاده ازتلگرام، تاکید کردند که استفاده از تلگرام تبعیت از دشمن محسوب می شود و طبق صریح آیات قرآن حرام است.


در ادامه این جلسه آقای صادقی به معرفی پاول دروف مالک بی دین و ضد خدای تلگرام پرداختند و با یادآوری مسائل اعتقادی بیان داشتند که: "غیرت دینی افراد بایدمانع سود رسانی و مشهور کردن شخصی شود که خداوندو انبیاء الهی را به سخره گرفته است." در ادامه اینبیانات، سخنران محترم، پروژه پشت پرده تلگرام یعنی "قلعه دیجیتال" و سرمایه گذار صهیونیست آن یعنی میخائیل میری لاشویلی را به تفضیل معرفی نمودند.


در پایان این جلسه که در حدود سه ساعت به طول انجامید آقای صادقی، به معرفی جبهه اقدام، ماهیت آن وفعالیت های انجام شده پرداختند و از علاقمندان به فعالیت در واحد برادران دعوت به عمل آوردند تا ضمن فعالیت در فضای مجازی، ندای امام خامنه ای را لبیک گفته و با دشمن ستیزی به خیر دنیا و آخرت دست یابند.


والسلام علی من اتبع الهدی

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۳۰
انتظار ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی