آرمان ولایت

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

آرمان ولایت

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

آرمان ولایت

ریشه فتنه را باید خشکانید...

پنجشنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۵، ۰۵:۲۹ ب.ظ



"و لا یزالون یقاتلونکم حتی یردوکم عن دینکم: دشمنان شما همواره با شما در جنگ هستند به این امید که اگر بتوانند شما را از دینتان برگردانند."1

"اگر شما ملت و عناصر فرهنگی، خدای ناخواسته بیدار نباشید، صدای فرو ریختن ارزشهای معنوی که ناشی از تهاجم پنهان و زیرکانه دشمن است، هنگامی در میآید که دیگر قابل علاج نیست، اینکه کسی بتواند جوانی را در اوج نیروی جوانی فاسد کند، کار مشکلی نیست. به خصوص اگر مفسدین تشکیلاتی هم داشته باشند."2



دشمنان انقلاب اسلامی در دهه اول انقلاب، تمامی قدرت سخت افزاری خود را برای شکست جمهوری اسلامی به صحنه آورند و به شکلهای گوناگون از قبیل راه اندازی عائلههای تجزیه طلبی در مناطق قومیتی، راه اندازی تروریسم داخلی، طراحی کودتای نظامی و تجاوز نظامی در قالب جنگ تحمیلی، تلاش کردند به اهداف خود برسند ناکامی دشمنان در همه این اقدامات سبب گردید آنان به این جمع بندی برسند تا زمانی که مردم ایران براساس باورها و اعتقادات دینی خود عمل نمایند؛ مدافع نظام اسلامی، ولایت فقیه بوده و هیچ قدرتی قادر به شکست ایران نخواهد بود. بنابراین طبق چنین جمع بندی بود که دشمنان از دهه دوم انقلاب با هدف ایجاد تغییر در باورها و اعتقادات مردم ایران تهاجم فرهنگی خود را آغاز کردند. دشمنان بر این باور هستند که با ایجاد تغییر در موارد سیاسی میتوانند جمهوری اسلامی را ساقط و یک نظام غیر دینی جایگزین آن کنند. "دیوید کیو" مامور سازمان سیا در دیدار با برخی عناصر ضد انقلاب میگوید: "مهمترین حرکت براندازی جمهوری اسلامی، تغییر فرهنگ جامعه فعلی ایران است و ما هم در صدد آن هستیم"3

امیر المومنین علی (ع) در خطبه 66 نهج البلاغه، دشمن را از دیدگاه روان شناسی بررسی کرده و میفرماید: "دشمن دستی برای حمله در پیش و پایی برای فرار آماده دارد." با اندکی دقت متوجه میشویم که کلام امیر المومنین علی (ع) برای جامعه امروز صدق میکند. امروز دشمنان اسلام، امریکا و اسرائیل به وضوح دستی در تبلیغات برای حمله نرم به باورهای مردم در پیش، و پایی برای فرار با شعار دفاع از حقوق بشر آماده دارند؛ میبینیم برجستهترین و دشوارترین شگردهای خود را در زیباترین ظواهر در ابعاد فرهنگی، سیاسی و اقتصادی اعمال میکنند.

موفقترین و مهمترین شگرد شوم دشمن بکارگیری شبکههای ضد اجتماعی برای نابودی و تغییر افکار جامعه از طریق فضای مجازی میباشد؛ دشمن به وسیله این فحشاخانههای همیشه همراه جوانان و نوجوانان را بیشتر از بقیه افراد مورد آماج حملات ناجوانمردانه خود قرار میدهد، میکوشد تا با تسخیر فکر، ذهن آنها و سرگرم کردن به امور ظاهری، مادی و تزریق فرهنگ فاسد خویش، آنان را نسبت به سرنوشت جامعه و فرهنگ اصیل خویش بیتفاوت کند؛ با سرگرم شدن جوانان به امور پیش پا افتاده و ظاهری چون رنگ، لباس و... دیگر مجالی برای کسب علم، تحقیق، پژوهش، تعالی روح و معنویات باقی نمیماند. رهبر معظم انقلاب هدف و انگیزه اصلی تهاجم فرهنگی را همین میدانند: "دشمن از راه اشاعه فرهنگ غلط فساد و فحشا سعی میکند جوانان ما را از دست ما بگیرد."4

دشمن قشر جوان را مانند مهرههای بازی بکار میگیرد و با شعار دفاع از حقوق شهروندی یک نشاط کاذب سیاسی همراه با وقت کشی در بحثهای بیثمر سیاسی را بین کاربران جامعه ایجاد میکند و برای بر هم زدن وحدت سیاسی به تمسخر ارزشهای دینی و آرمانهای انقلابی پرداخته و با کوچک جلوه دادن خدمات انجام شده، کاربران به ویژه جوانان را نسبت به مسئولین حکومتی بیاعتماد میکند.

امروزه دشمن با بهره گیری از شبکههای ضد اجتماعی میتواند انسجام ملی، ثبات سیاسی، میزان اقتدار و هویت ملی را با تبلیغات دروغ و استفاده از تکنیکهای عملیاتی روانی تحت تاثیر قرار دهد و با القای این سخن که پایگاه اجتماعی نظام و مردم دچار آسیب شده است تلاش میکند بین ولایت فقیه و مردم شکاف ایجاد کند.

دشمن با استفاده از IP کاربران قادر به پیدا کردن آنها و همچنین رصد تمام فعالیتهایشان در فضای مجازی است؛ شبکههای ضد اجتماعی قابلیت ارتباطات رمز شده را دارا هستند تا بتوانند در موقعیت مناسب به شبکه سازی و ایجاد جنبشهای اجتماعی نظیر فتنه 88 اقدام کنند.

روزنامهی امریکایی وال استریت ژورنال در گزارشی ضمن اشاره به استفادهی فراوان از شبکههای به اصطلاح اجتماعی به ویژه "توئیتر" در فتنه 88 مدعی شده: چنانچه به "انقلاب سبز" در ایران بنگرید خواهد دید که از فنآوری شبکههای اجتماعی نظیر توئیتر بهره گرفته شده است تا در مقایسه با سالها تحریم، تهدید و مذاکرات در ژنو، اقدامهای بیشتر را در جهت تغییر حکومت اسلامی صورت دهیم.

تا قبل از فتنه 88 شاید اکثر مسئولین و مردم از قدرت شبکههای ضد اجتماعی و ایجاد یک بحران در جامعه خبر نداشتند؛ اما با واکاوی این فتنه و نقش پر رنگ شبکههای ضد اجتماعی صهیونیستی بیشتر میتوان به اهداف پنهان این شبکهها پی برد. دشمنان انقلاب آن را "انقلاب توئیتری" در ایران تعریف کردند؛ عاملان و سران فتنه نیز از آن به عنوان "معجزه محیط فضای مجازی" یاد و بر تداوم آن تاکید کردند.

بعد از فتنه 88 عملکرد شبکههای ضد اجتماعی گستردهتر شد؛ پیدایش گروهکهای ضد انقلاب، ایجاد اختلاف در جامعه به وسیله نشر شایعات ترور دانشمندان، انتخابات اسفند 94، برجام و پروژه برداشت پسته5 خود نشان دهنده این واقعیت است.

در انتخابات اسفند 94 کاندیداها با حضور در این جنگ افزارهای جاسوسی صهیونیستی علاوه بر ارزشمند نشان دادن دستاورد دشمن باعث شدند تا افراد بیشتری در میدان بازی دشمن حضور پیدا کنند؛ ضمن اینکه استفاده از حداکثر ظرفیت این جاسوس کدهها همیشه همراه باعث رونق اقتصادی و درآمدزایی برای دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی ایران نیز شد؛ به طوری که اگر در فتنه 88 دو میلیون کاربر بود، امروزه بیش از 40 میلیون کاربر در این جاسوس کدههای همیشه همراه فعالیت دارند. دشمن به شدت بدنبال آن است، در فتنههایی که برای آینده ترسیم می کند از ظرفیت فضای مجازی به بهترین نحو استفاده ببرد.

مسئولین کشور احتمالا این خطبه "امیر المومنین علی (ع)" را فراموش کردهاند که فرمودهاند: "اداره کنندگان فتنهها آنها را چنان آرایش و پیرایش میدهند که به آسانی هر انسان ساده لوح را فریب میدهند، بدون اینکه مجالی برای اندیشیدن بدهند، شخصیت و هویت او را میربایند. چه بسا که او را خدمتگذاری جدی به فتنه و نتایج آن تبدیل میکنند."6 

مدیران میدانند پازلی که دشمن برای کاربران ایرانی طراحی کرده است هدفش فقط تحت سلطه قرار دادن افکار، اعتقادات و بر اندازی نظام مقدس اسلامی است؛ اما در خواب  غفلت به سر میبرند و دشمن بیدار تر از همیشه به فکر طراحی، پیاده سازی طرحهای و نقشههای شیطانی خودش است. مسئولین به یاد داشته باشید که امیر المومنین علی (ع) فرمودهاند: "همانا برادر جنگ، بیداری و هوشیاری است، هر آن کس که به خواب رود، دشمن او نخواهد خوابید."7

قوه قضائیه با اینکه از فساد اخلاقی جامعه در شبکه های ضد اجتماعی صهیونیستی آگاه است چرا در مقابل عدم اجرای احکام قضائی صادره، مبنی بر مسدود سازی این شیطان افزارها سکوت می کند؟! چرا مسئولین وزارت ارتباطات به جای راه اندازی شبکه های اجتماعی داخلی و همچنین شبکه ملی اطلاعات روز به روز پهنای باند اینترنت را افزایش میدهد؟! مدیران مملکت اسلامی آیا وقت آن نرسیده است که به دستورات رهبر معظم انقلاب در رابطه با پیاده سازی شبکه ملی اطلاعات عمل کنید؟

از مسئولین و تمامی کارکنان دولت خواستاریم تا هر چه سریعتر به خود آیند؛ علاوه بر ترک زمین بازی،  دشمن سد محکمی را در برابر سیل برنامههای ضد اجتماعی ایجاد کنند و این جز پیاده سازی شبکهی ملی اطلاعات، فیلتر نمودن جنگ افزارهای صهیونیستی، قرار دادن اینترنت سالم، ارزان، سریع، امن و همیشه در دسترس کاربران ایرانی امکان پذیر نیست. 

ما طبق فرمایشات "رهبر انقلاب" که فرمودهاند: " تا رسیدن به نتیجه ثمر بخش مطالبه کنید" تا رسیدن به نتیجه مطالبه میکنیم.

1- سوره بقره / 217 

2- مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنهای (مدظله العالی) در سال 1371 در دیدار با مدیران رسانهها و روسای آموزش و پرورش

3- هویت/ مسعود خرم/ ص18

4- مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنهای (مد ظله العالی) در 22/04/1371

5- پروژه برداشت پسته نام پروژه مشترکی است که توسط شرکت نورس کورپوریشن و پروژه تهدیدات حیاتی موسسه امریکن انترپرایز در راستای ترسیم ردپای ایران در فضای مجازی و شناسایی رویه‌های مهم حملات سایبری این کشور به اجرا درآمده است.

6- نهج البلاغه/ خطبه51

7- نهج البلاغه/ نامه 62


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۲۱
انتظار ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی